ائتلاف اصولگرایان و شورای وحدت یکدیگر را تضعیف نمی‌کنند

ائتلاف اصولگرایان و شورای وحدت یکدیگر را تضعیف نمی‌کنند
شناسه خبـر : ۶۹۹۸۸ دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

خرم‌آباد - نماینده تشکل‌های دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان گفت: باید مراقب بود شورای ائتلاف اصولگرایان و شورای وحدت اصولگرایان همدیگر را تخریب نکنند زیرا مکمل یکدیگرند.

به گزارش موج خبر،" ابراهیم بارانی بیرانوند" در نشست احزاب عضو شورای ائتلاف به آسیب شناسی احزاب پرداخت و اظهار داشت: البته باید وجود ۲ جریان از نیروهای مدافع نظام و انقلاب یعنی شورای ائتلاف و شورای وحدت اصولگراین را به فال نیک گرفت زیرا وجود این ۲ جریان باعث تحرک و پویایی نیروهای ارزشی شده و می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی چندان دید مناسبی نسبت به برخی احزاب ندارند، توضیح داد: زیرا  برخی احزابی کم کار و پر مدعا تنها موقع انتخابات و با هدف کسب قدرت ظهور و بروز می کنند. 

بارانی خاطر نشان کرد: این قبیل احزاب در دفاع از ارزشها فعالیت ندارند و فقط مهر و مجوزی گرفته اند و عده قلیلی با آن مانور می‌دهند. 

وی با بیان اینکه در جریان انقلابی و اصولگرا ما دوگونه حزب داریم، گفت: یکی احزاب و تشکل‌های فعال و خوشنام و بانفوذ در بین نیروهای انقلابی و دیگری احزاب کاغذی که فعالیت و حضور و جایگاهی در بین نیروهای انقلابی ندارند ، ولی ادعا و سرو صدا و توقع آنها بسیار بیشتر از عملکردشان است.

بارانی در ادامه افزود: شورای ائتلاف اصولگرایان بر خلاف همه‌ جریانات سیاسی، روند تصمیم گیری های کلان را از پایین به بالا و بر اساس نظرات بدنه و اکثریت نیروهای انقلابی قرار داده و امور را به شوراهای شهرستانی و استانی و ملی که منتخب مجامع عمومی و منتخب و استانی و کشوری هستند واگذار کرده است.

این فعال سیاسی در استان لرستان یادآور شد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای احزاب واقعی جایگاه مناسبی لحاظ کرده است ، بدین صورت که هر حزب و گروهی که فعالیت بیشتر و حضور بهتری داشته و اعضای بیشتری را در بین نیروهای انقلابی دارد ، صاحب رای بیشتری در مجامع عمومی و منتخب و شوراهای شهرستانی و استانی و مرکزی بوده ، ضمن اینکه دبیران آنها در شوراهای استانی و مرکزی حضور دارند.                               

وی عنوان کرد: با این ساز و کار احزاب واقعی و فعال از احزاب کاغذی تشخیص داده می‌شوند ، لذا یکی از علل مخالفت برخی احزاب پر مدعا و کاغذی با شورای ائتلاف اصولگرایان به همین امر باز می گردد.

بارانی گفت: در لرستان گرچه در آغاز چالش هایی ایجاد شد ، اما با سعه صدر و برخورد های عاقلانه ، مدیریت شد و هم اکنون وجود این دو طیف باعث پویایی فعالیتهای نیروهای ارزشی در لرستان شده است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir