فاز اول دهکده گردشگری مخملکوه افتتاح می‌شود/ مشکل جاده دسترسی باید برطرف شود

فاز اول دهکده گردشگری مخملکوه افتتاح می‌شود/ مشکل جاده دسترسی باید برطرف شود
شناسه خبـر : ۶۵۴۰۰ پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از افتتاح فاز اول دهکده گردشگری مخملکوه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: انتظار داریم مشکل راه دهکده گردشگری مخملکوه خرم‌آباد رسیدگی و برطرف شود کمااینکه من این موضوع را در تذکر به وزیر راه اعلام کردم

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، مهرداد ویسکرمی در حاشیه بازدید از دهکده گردشگری مخملکوه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان لرستان دارای ظرفیت‌های بی‌نظیر و کم نظیر بوده و بالغ بر ۵ هزار اثر تاریخی و فرهنگی داریم و در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی نیز دارای ۷۰ درصد گیاهان دارویی هستیم که در کل اروپا وجود دارد و در کنار همه این ظرفیت‌ها شاهد نیروهای قوی هستیم.

وی افزود: با وجود این همه ظرفیت انتظار می‌رود وضعیت به مراتب بهتری داشته باشیم اما متاسفانه در بین چند استان اول در بحث بیکاری قرار داریم.

نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی سرمایه گذاری در دهکده گردشگری مخملکوه خرم‌آباد را ارزشمند برشمرد و گفت : ایجاد حدود ١٠٠ فرصت شغلی در این مجموعه در کنار ایجاد مجموعه‌ای با توجه به فرهنگ بومی و محلی بسیار ارزشمند است و جا دارد مسوولان در این حوزه از سرمایه‌گذاران حمایت کنند.

وی با بیان اینکه لرستان در حوزه گردشگری و آثار تاریخی ظرفیت‌های زیادی دارد، عنوان کرد: تعداد زیادی آثار تاریخی در لرستان داریم که همه در گنجینه قلعه جمع شده‌اند و جا برای نمایش آنها نداریم.

ویسکرمی اظهار داشت: انتظار ما از مسوولان این است که از افرادی که در راستای توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال سرمایه‌گذاری می‌کنند حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم مشکل راه دهکده گردشگری مخملکوه خرم‌آباد رسیدگی و برطرف شود و من این موضوع را در تذکر به وزیر راه اعلام کردم و از میراث فرهنگی نیز انتظار داریم به کمک این مجموعه بیاید.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز اول دهکده بزودی افتتاح می‌شود و باید برای تکمیل فاز دوم نیز تلاش و پیگیری کنیم اما فعلا دغدغه اصلی این موضوع ورودی دهکده است که نیاز به رفع مشکل دارد.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir