وحدت در جامعه اسکواش استان، رمز موفقیت این ورزش است

 وحدت در جامعه اسکواش استان، رمز موفقیت این ورزش است
شناسه خبـر : ۲۷۶۴۴ شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: وحدت در جامعه اسکواش استان، رمز موفقیت این ورزش در ابعاد مختلف ملی و استانی است.

به گزارش موج خبر، منصور داودی نژاد رئیس هیات اسکواش لرستان در دیدار با سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان لرستان، با تبریک این انتصاب، ابراز امیدواری کرد: با مدیریت جهادی و سلامت کاری توام با توانمندی و شناخت عمیق  وی از ورزش و جوانان استان شاهد رشد و شکوفایی  ورزش استان در کلیه حوزه ها باشیم.

رئیس هیات اسکواش استان مهمترین مشکل فعلی این هیات را مشکلات فنی خانه اسکواش خرم آباد و نبود فضا و امکانات مناسب در شهرستانهای مختلف استان برای توسعه این ورزش مفرح و جذاب عنوان کرد .

 داودی نژاد تصریح کرد :از سرپرست ساعی و مجوعه مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان می خواهیم با رفع این مشکلات و توجه به زیرساخت های اولیه به این رشته قطعا در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی این ورزش در سطح اول کشور خواهیم بود .

 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان نیزدر این نشست گفت: استانداردهای لازم در خانه اسکواش  رعایت نشده است و در شهرستان ها هم فضای ورزشی به صورت تخصصی در اختیار علاقه مندان به این رشته وجود ندارند تا فعالیت های این ورزش توسعه یابد لذا انتظار داریم رییس هیئت تمام تلاش خود را با استفاده از همه ظرفیت های موجود برای حل این مشکلات به کار گیرد.

حشمت الله امان الهی  با تاکید بر لزوم وحدت در جامعه اسکواش استان برای موفقیت این ورزش با بیان اینکه اولین دغدغه ما استانداردکردن کف خانه اسکواش است  قول مساعد داد تا در کوتاه ترین زمان ممکن با اعتباراتی که در سال 99 تزریق شده است این مشکل را برطرف کند.

سرپرست اداره کل  ورزش وجوانان لرستان همچنین تاکید کرد: با استانداردکردن خانه اسکواش وتوسعه  زیرساخت های این ورزش  می توانیم  در ایام پیش رومیزبان مسابقات مختلف ورزش  اسکواش در استان نیز باشیم.

در پایان هم سرپرست اداره کل  ورزش و جوانان ضمن تماس تلفنی با دکتر سلیمانی ریاست محترم فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران قول داد بزودی پیگیر مسائل و مشکلات ورزش لرستان بخصوص ورزش نوپای اسکواش خواهد بود.

منبع خبر:موج خبر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir