اعزام فرنگی‌کاران به بیشکک در ۲۴ فروردین/۴ نفر دیرتر می‌روند

اعزام فرنگی‌کاران به بیشکک در ۲۴ فروردین/۴ نفر دیرتر می‌روند
شناسه خبـر : ۱۴۰۳۸۳ جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵

فرنگی‌کاران شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۴ فروردین عازم قرقیزستان می‌شوند و کاویانی‌نژاد و مهمدی با دو مربی، چند روز دیرتر به اردوی تیم ملحق خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی موج خبر، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا روز بیست‌وچهارم فروردین ماه تهران را به مقصد بیشکک ترک خواهد کرد.

پویا دادمرز در 55 کیلو، امیررضا ده‌بزرگی در 60 کیلو، ایمان محمدی در 63 کیلو، سعید اسماعیلی در 67 کیلو، محمدرضا رستمی در 72 کیلو، امیر عبدی در 77 کیلو، رسول گرمسیری در 82 کیلو، ناصر علیزاده در 87 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم نفرات اعزامی تیم ملی فرنگی به قهرمانی آسیا هستند.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان همراه با حسن حسین‌زاده و مجید رمضانی نیز روز 24 فروردین به بیشکک خواهند رفت.

امین کاویانی‌نژاد در 77 کیلو و علیرضا مُهمدی در 87 کیلوگرم دو نماینده تیم ایران در مسابقات گزینشی المپیک نیز با چند روز فاصله با همراهی طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده راهی قرقیزستان خواهند شد.

تیم بعد از پایان مسابقات قهرمانی آسیا به ایران بازخواهد گشت، اما رنگرز و ماساژور تیم برای رقابت‌های گزینشی المپیک در بیشکک خواهند ماند.

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات قهرمانی 2023 جهان، با مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را به دست آورد و محمدعلی گرایی و ناصر علیزاده نتوانستند سهمیه را در بلگراد بگیرند.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir