دستگیری ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان +جزئیات

دستگیری ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان +جزئیات
شناسه خبـر : ۱۴۱۷۶۲ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵

فرمانده انتظامی بندر انزلی از دستگیری ۶ نفر از عاملان اقدامات هنجارشکنانه و ارتباط با رسانه‌های معاند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش موج خبر، سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی بندر انزلی گفت: در پی تشویش اذهان عمومی از اقدامات هنجارشکنانه پس از پایان مسابقات فوتبال تیم‌های ملوان و سپاهان در خروج از درب ورزشگاه و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی و ارتباط عاملان این اقدام‌ها با رسانه‌های معاند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های لازم، تحقیقات نامحسوس صورت گرفته و سرنخ‌های به دست آمده، ۶ متهم این پرونده شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بندر انزلی با بیان اینکه این افراد علت این اقدام‌ها را تأثیر منفی رسانه‌های معاند اعلام کردند، تصریح کرد: هنجارشکنان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ وهاب‌زاده ضمن هشدار به برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان آرامش و آسایش مردم تأکید کرد و گفت: پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

او همچنین از مردم خواست در صورت اطلاع یا برخورد با هرگونه مورد مشکوک یا مجرمانه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir