تامین کالاهای مورد نیاز هیات‌های مذهبی ویژه شب‌های قدر

تامین کالاهای مورد نیاز هیات‌های مذهبی ویژه شب‌های قدر
شناسه خبـر : ۱۴۰۱۷۱ یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع اقلام اساسی شامل برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ در راستای تامین کالاهای موردنیاز هیات‌های مذهبی شب‌های قدر استان تهران خبر داد.

به گزارش موج خبر به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، جبرئیل برادری افزود: در لیالی قدر و با افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ برای استفاده در هیات های عزاداری، به‌منظور تامین نیاز هیات های مذهبی تهران با هماهنگی های انجام شده بخشی از نیاز مساجد، حسینیه ها، تکایا و هیات های عزاداری تامین شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اظهار داشت: تاکنون 150 تن گوشت مرغ، 300 تن برنج، 100 تن شکر و گوشت قرمز منجمد تا سقف 40 تن سهمیه تخصیص یافته است.

برادری با اشاره به چگونگی توزیع این محصولات بین هیات‌های مذهبی، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام، مقرر شده است توزیع این کالاها از طریق سازمان تبلیغات اسلامی صورت گیرد.

وی خاطرنشان‌کرد: هیات‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه به سردخانه‌ «هشت شهریور» برای دریافت گوشت مرغ منجمد و سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

برادری گفت: توزیع این اقلام از امروز آغاز می شود و امیدواریم بتوانیم با این توزیع مناسب آن در راستای رفع نیاز هیات‌های مذهبی و برپایی مجالس مذهبی قدمی برداشته باشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به موجود مکفی اقلام اساسی، امکان تامین و تخصیص کالاهای مذکور به میزان مورد درخواست فراهم است و هیچ گونه کمبودی در بازار نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir