کشف و ضبط دو قبضه اسلحه شکاری و ۷۰ فشنگ در هشتاد پهلو خرم‌آباد

کشف و ضبط دو قبضه اسلحه شکاری و ۷۰ فشنگ در هشتاد پهلو خرم‌آباد
شناسه خبـر : ۱۳۹۸۸۷ شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷

دو قبضه سلاح شکاری قبل از هر گونه تخلفی توسط گشت اجرایی یگان حفاظت استان در منطقه‌ شکار و صید ممنوع هشتاد پهلو از متخلفین کشف و ضبط شد.

به گزارش موج خبر لرستان،مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این رابطه گفت: در ادامه اجرای برنامه‌های گشت و پایش مناطق توسط محیطبانان گشت اجرایی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در منطقه‌ شکار و صید ممنوع هشتادپهلو دو قبضه سلاح شکاری قبل از هرگونه تخلفی از متخلفین کشف و ضبط شد.

علی سالاروند گفت؛ طی برنامه ریزی های صورت گرفته جهت پایش مناطق تحت مدیریت استان در ایام نوروز از متخلفین یک قبضه اسلحه گلوله زنی و یک قبضه سلاح ساچمه زنی به همراه تعدادی ۷۰ فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد و برای متخلفین صورت جلسه تخلف تنظیم و پرونده قضایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی خواهد شد.

وی افزود؛ با تلاش محیط بانان استان علاوه بر این دو اسلحه در روز گذشته نیز دو قبضه اسلحه دیگر از متخلفین کشف و ضبط شده‌ است که می‌توان گفت در سومین روز از نوروز ۱۴۰۳ جمعا ۴ اسلحه از متخلفین زیست محیطی کشف و ضبط شده است که نشان از تلاش شبانه‌روزی همکاران یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در پایان از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش استان خواست در حفاظت و صیانت از محیط زیست همیار محیط بانان باشند و آن‌ها را در امر حفاظت و صیانت از محیط زیست و حیات وحش یاری نمایند.

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir