حضور حماسی مردم لرستان در پای صندوق‌های رأی/ هشدار به مخلان امنیت انتخابات + فیلم

حضور حماسی مردم لرستان در پای صندوق‌های رأی/ هشدار به مخلان امنیت انتخابات + فیلم
شناسه خبـر : ۱۳۷۶۷۴ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، حضور مردم این استان در پای صندوق‌های رأی را بی‌نظیر خواند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سردار نعمت‌الله باقری، ظهر امروز، جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور حماسی مردم لرستان در پای صندوق‌های رأی، گفت: مردم این استان بابصیرت و معروف به ولایتمداری هستند.

وی با بیان اینکه مردم لرستان در 22 بهمن امسال حماسه‌ای بزرگ خلق کردند، افزود: مردم از ساعات ابتدایی صبح پای صندوق‌های رأی حضور یافته‌اند و حماسه‌ای دیگر در این استان شکل می‌گیرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، عنوان کرد: حضور مردم این استان در انتخابات طبق گزارش‌های دریافتی بی‌نظیر است و این حضور در شهرستان‌ها نیز پدیدار است.

وی با بیان اینکه انتخابات برگ زرینی در لرستان است، بیان کرد: مردم حماسه‌ای دیگر را در تاریخ کهن این استان ثبت خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان یاو‌ه‌گویان می‌زنند.

باقری با اشاره به تبلور وحدت در ایام انتخابات، گفت: انتخابات ظرفیت مناسبی برای نشان‌دادن وحدت بین ملت و دولت است و این وحدت در اولویت قرار دارد.

هشدار دادستان لرستان به مخلان امنیت انتخابات لرستان

علی حسنوند، دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان، نیز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: دادگستری و دادستانی از ابتدای ثبت‌نام انتخابات پای‌کار هستند و در حال نظارت اوضاع رأی‌گیری در این استان هستیم.

وی با تأکید به تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در لرستان، افزود: شش جلسه با حدود 65 مصوبه نیز در این راستا برگزار شده‌است.

حسنوند با بیان اینکه فضای انتخاباتی لرستان در حال رصد است، گفت: تخلفات و جرایمی وجود داشت که در این راستا پرونده تشکیل شد تا سلامت و امنیت انتخابات فراهم شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان، ابراز کرد: به افرادی که مخل نظم انتخابات هستند تذکر می‌دهیم و با تمام دادستان‌های این استان هماهنگ کرده‌ایم که برخورد لازم و قاطع را با جرایم انتخاباتی داشته باشند.

او افزود: برخورد جدی از سوی دادستانی با کسانی که باعث اخلال در نظم لرستان انتخابات شوند به‌طور حتم انجام می‌شود و امیدواریم این موارد در این استان مشاهده نشود.

استقرار 70 رسانه در ستاد انتخابات لرستان

فیروز آزادی، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات لرستان نیز با اشاره به حضور فعال بیش از 70 رسانه در ستاد انتخابات لرستان، عنوان کرد:  حضور پرشور خبرنگاران در این دوره از انتخابات یکی از برهه‌های درخشان آنان در جامعه است.

وی با بیان اینکه برگه رأی برای مردم ما اشاره به تاریخ و حوادث پر فرازونشیبی دارد که منجر به استقلال پرافتخار برای کشور شد، افزود: پیام حضور ملت ایران در شعب اخذ رأی این است که به‌خوبی می‌دانند استقلال، آزادی و اسلام را چگونه باید حفظ کنند.

آزادی گفت: خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با حضور در شعبه 22 بهمن خرم‌آباد رأی خود را به صندوق انداختند.

.

انتهای پیام/ 644/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir