جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در زورخانه شهید نعمت الهی خرم آباد

جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در زورخانه شهید نعمت الهی خرم آباد
شناسه خبـر : ۱۳۷۲۹۸ سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: رای اولی‌ها باید با شور و نشاط و با همراه کردن دوستان،خانواده و بستگان، انتخابات را به جشن ساختن آینده بهتر برای خود تبدیل کنند.

به گزارش موج خبر لرستان، سید آرش قیاسیان در برگزاری مراسم جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در زورخانه شهید نعمت الهی خرم آباد با تاکید بر این که بی‌تفاوتی و احساس بیگانگی در مورد انتخابات، ضربه بسیار بزرگی بر منافع ملی و غیرقابل جبران خواهد بود، اظهار کرد: رای اولی‌ها باید با آگاهی از تجربیات گذشته با شور و نشاط و با همراه کردن دوستان،خانواده و بستگان، انتخابات را به جشن ساختن آینده بهتر برای خود تبدیل کنند و در این باره آموزش و پرورش نیز باید اهمیت شرکت در انتخابات و استفاده از حق قانونی خود را برای رای اولی‌ها تبیین کند.

وی افزود : در انتخابات، اهداف برنامه ۲۰ ساله و چشم انداز توسعه کشور و حتی منافع ملی تجلی پیدا می‌کند لذا شما جوانان باید به هر چیزی که با فکر و اندیشه و مطالعه به آن می رسند، عمل کنید.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تاکید کرد:بستر برای برگزاری یک انتخابات سالم، آزاد و قانونمند فراهم است لذا باید بدانیم بی تفاوتی و احساس بیگانگی در مورد انتخابات، ضربه بسیار بزرگی بر منافع ملی و غیرقابل جبران خواهد بود.

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir