نامزد مجلس خبرگان: لرستان به اجماع و انسجام عمیق نیاز دارد/ از ‌جناح‌بندی و مرزبندی‌های سیاسی به دوریم

نامزد مجلس خبرگان: لرستان به اجماع و انسجام عمیق نیاز دارد/ از ‌جناح‌بندی و مرزبندی‌های سیاسی به دوریم
شناسه خبـر : ۱۳۷۲۷۵ سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان بر شکل‌گیری اجماع در بین جامعۀ این استان و توسعۀ زیرساخت‌های گردشگری تأکید کرد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، آیت‌الله احمد مبلغی، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران، با اشاره به جایگاه خبرگان رهبری، گفت: نقش خبرگان در قانون اساسی متبلور شده‌است.

او با بیان اینکه فعالیت خبرگان به‌دور از هرگونه جناح‌بندی و مرزبندی‌های سیاسی است، افزود: این نهاد به‌هیچ‌وجه در این مسیر قرار ندارد و مقام معظم رهبری نیز به این موضوع تأکید دارند.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان با تأکید به اینکه جایگاه ولایت‌فقیه در کشور انکارنشدنی است، عنوان کرد: این جایگاه یک قالب جدید ساختاری است که انقلاب اسلامی ایران به جهانیان عرضه کرد.

او با بیان اینکه طبیعت لرستان مثال‌زدنی و بکر است، بیان کرد: ما باید ظرفیت‌های گردشگری این استان را فعال و زیرساخت‌های توسعۀ گردشگری را ایجاد کنیم.

مبلغی با اشاره به ظرفیت بالای نیروی انسانی لرستان، گفت: علمای برجسته‌ای چون آیت‌الله بروجردی، آیت‌الله مروجی و آیت‌الله کمالوند در این استان رشد کرده‌اند و سرآمد زهد و اجتهاد بوده‌اند.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان با تأکید به اینکه لرستان زرخیز است، ابراز کرد: زمینه‌های پیشرفت جوانان این استان را باید فراهم کنیم و این موضوع را نیز در برنامه‌های خود معنا کنیم.

او با تأکید به اینکه لرستان نیازمند اجماع و انسجام است، افزود: این اجماع نباید صوری باشد و ما باید انسجامی عمیق را شکل بدهیم تا بتوانیم دین خود را به نسل‌های کنونی و آینده ادا کنیم.

انتهای پیام/ 644

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir