پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان بمناسبت روز سربازان گمنام امام زمان

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان بمناسبت روز سربازان گمنام امام زمان
شناسه خبـر : ۱۳۶۸۷۷ شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

نماینده ولی فقیه در لرستان با صدور پیامی با اشاره به نامگذاری نیمه شعبان به‌عنوان روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، این روز را به حافظان امنیت و آرامش کشور تبریک گفت.

به گزارش موج خبر لرستان ،حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد به‌مناسبت سالروز ولادت امام زمان(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) پیام تبریک صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

خجسته سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الامر امام مهدی‌ موعود(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) که به زیبایی با هم قرین شده، حاکی از مجاهدان و مبارزانی است که بی‌نام و نشان در حال خدمت به اسلام و مسلمین هستند.

نامگذاری این روز به‌عنوان روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نشان از اهمیت جایگاه جامعه جهادگر امنیتی و دفاعی کشور دارد، مجاهدان خاموش، مخلصانه، شجاعانه و عالمانه در میدان‌های خطیر و حساس صیانت از امنیت و آسایش کشور گام برمی‌دارند و همه باید قدردان زحمات آنان باشیم.

کارکنان وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در مجموعه‌ای مقدس با تکیه بر تدابیر و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب و با هوشمندی و هوشیاری، تاکنون بزرگ‌ترین حماسه‌ها را خلق کرده‌اند و این قشر به جهت گمنام بودن، در زمره مخلص‌ترین و مجاهدترین افراد جامعه قرار دارند.

بهره‌مندی نظام اسلامی از نعمت بزرگ امنیت و اقتدار در شرایط پر تهدید امروز که جای جای عالم به ویژه منطقه غرب آسیا تحت تأثیر طمع‌ورزی‌های جبهه استکبار و حامیان آنها با مخاطرات متنوع امنیتی روبه‌رو است، نتیجه مجاهدت‌ها، هم‌افزایی و مشارکت جامعه اطلاعاتی و امنیتی کشور و در رأس آنها سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه است.

دشمنان قسم‌خورده ملت ایران و شیطنت‌های تمام‌نشدنی سرویس‌های جاسوسی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی در صدد ضربه زدن به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اما حضور به موقع و فداکاری سربازان همیشه گمنام در دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، آرامش و امنیت و اقتدار را برای کشور و ملت به ارمغان آورده است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله نیمه شعبان، هفته گرامیداشت سربازان گمنام حضرت امام عصر(عج) را به همه جهادگران سخت‌کوش در وزارت اطلاعات، خصوصاً مدیران و کارکنان پرتلاش و با انگیزه اداره اطلاعات استان لرستان و جامعه اطلاعاتی استان تبریک می‌گویم و از خداوند متعال برای آنان پاداش بیکران، توفیقات روزافزون، با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) را خواستارم.

۴۶

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir