کشف ۲۲۴ کیلوگرم تریاک از یک خودروی سواری در لرستان

کشف ۲۲۴ کیلوگرم تریاک از یک خودروی سواری در لرستان
شناسه خبـر : ۱۳۳۰۳۱ شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف خودرو حامل ۲۲۴ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه سواری پژو پارس در استان خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سردار یحیی الهی در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان با اشراف اطلاعاتی، از انتقال مقادیری موادمخدر توسط سوداگران مرگ با یک دستگاه پژو پارس مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه سواری پژو پارس در حال انتقال محموله موادمخدر از یکی استان‌های کشور به استان‌های جنوبی می‌باشند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: سرانجام تیم‌هایی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل مربوطه اعزام و موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن  ۲۲۴ کیلو گرم تریاک که بصورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در عملیاتی دیگر خودروی پژو ۴۰۵ که محموله مواد مخدر را اسکورت می کرد نیز توقیف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کردند.  

الهی در پایان با اشاره به دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این رابطه خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir