بازدید معاون رییس جمهور از کارخانه پارسیلون خرم‌آباد

بازدید معاون رییس جمهور از کارخانه پارسیلون خرم‌آباد
شناسه خبـر : ۱۴۲۱۸۱ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸

معاون اجرایی رئیس جمهور از کارخانه پارسیلون خرم‌آباد بازدید کرد .

سید احمد موسوی: به گزارش موج خبر لرستان ، دقایقی پیش محسن منصوری در سفر به استان لرستان با حضور در کارخانه پارسیلون خرم‌آباد از قسمت‌های مختلف این کارخانه راکد بازدید بعمل آورد.

محسن منصوری در این بازدید گفت : کارخانه پارسیلون یک ظرفیت و زیرساخت بسیار بزرگ و مناسب است که بدلایلی تاکنون راکد و بلاتکلیف مانده است .

وی افزود: از سیاست های دولت سیزدهم احیا واحدهای راکد تولیدی است که در ستادهای تسهیل و نهضت احیا در خصوص راه اندازی واحدهای راکد تصمیم گیری خواهد شد و تاکنون نیز بخش زیادی واحدهای راکد راه اندازی گردیدند.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه پارسیلون خرم‌آباد قابلیت احیا دارد گفت : تجهیزات و زیرساختهای مطلوبی در این کارخانه موجود است که در این راستا در اولین فرصت با حضور رییس جمهور در نهضت احیا در خصوص پارسیلون تصمیم گیری خواهد شد و این واحد بزرگ صنعتی از بلاتکلیفی خارج خواهد شد .

منصوری ادامه داد : سهام داران این واحد صنعتی بایستی آمادگی خود را جهت احیا یا عدم توانایی خود در خصوص این کارخانه اعلام نمایند تا با تصمیم گیری که در دولت انجام خواهد شد بتوانیم در خصوص راه اندازی پارسیلون تصمیم نهایی اتخاذ شود .

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir