اعزام دانش‌آموزان پلدختری به مناطق عملیاتی جنوب

اعزام دانش‌آموزان پلدختری به مناطق عملیاتی جنوب
شناسه خبـر : ۱۳۳۰۰۹ شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: چهارمین کاروان راهیان نور با  ۱۶۰ دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه از شهرستان‌های پلدختر و معمولان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

فردین زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج خبر در پل‌دختر، در آیین بدرقه دانش آموزان به مناطق جنگی دفاع مقدس اظهار کرد: این تعداد دانش آموز در قالب ۴ دستگاه اتوبوس همراه با ۲۵ نفر عوامل به سفر راهیان نور جنوب اعزام شدند.

وی افزود: هدف از اعزام کاروان راهیان نور آشنایی دانش آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس، اهداف و آرمان‌های شهدا و بالا بردن روحیه ایثار و فداکاری در قشر نوجوان و جوان و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان است.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پل‌دخترگفت: دانش آموزان بسیجی در این اردو ۳ روزه با حضور در یادمان شلمچه، اندیمشک، فتح‌المبین و معراج شهدا از برنامه‌های معنوی، رزمی فرهنگی و مسابقات ورزشی و فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: روایان فتح همراه کاروان راهیان نور، حوادث دوران دفاع مقدس را با بیان شیوا و واقعی به نسل جوان انتقال می‌دهند.

زارع بر ضرورت انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جدید تاکید و اظهار امیدواری کرد: دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای راهیان نور بتوانند از مسایل فرهنگی و معنوی این اردوها بیشترین بهره را ببرند.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پل‌دخترگفت: اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir