توزیع کتاب‌های آموزشی رایگان بین دانش‌آموزان لرستانی در رزمایش «راه ابریشم ۲»

توزیع کتاب‌های آموزشی رایگان بین دانش‌آموزان لرستانی در رزمایش «راه ابریشم ۲»
شناسه خبـر : ۱۲۹۲۳۹ دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۵

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان گفت: در اجرای رزمایش راه ابریشم، جهت آمادگی کنکور دانش‌آموزان رشته‌های ریاضی، تجربی و علوم انسانی، ۴ هزار  بسته آموزشی در نظر گرفته شده است.

مجید طائف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌آباد، با اشاره به اجرای رزمایش راه ابریشم ۲، جهت آمادگی کنکور دانش آموزان لرستانی، اظهار کرد: این رزمایش برای دانش‌آموزان رشته‌های ریاضی، تجربی و علوم انسانی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در رزمایش راه ابریشم ۴ هزار بسته آموزشی جهت توزیع بین دانش‌آموزان نیازمند در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان، ارزش هر بسته آموزشی را ۱۳ میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: ۴ هزار بسته در مجموع  با اعتباری به مبلغ ۵۲ میلیارد تهیه و بصورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

طائف، تقویت دروس اصلی و‌ پیش‌نیاز و همچنین اصول تست ‌زنی را از اهداف این طرح برشمرد.

وی بیان داشت: سعی بر این بوده که توزیع بسته‌های آموزشی در بین دانش‌آموزان مناطق حاشیه‌ای شهرها و مناطق کم برخوردار البته با انگیزه اولیه و لازم و دارای معدل بالا صورت گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان با بیان اینکه در رزمایش راه ابریشم سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان و فقط در رشته‌های علوم تجربی و ریاضی هزینه شد، افزود: امسال با پیگیری صورت گرفته این اعتبار به ۵۲ میلیارد افزایش پیدا کرده و علاوه بر رشته‌های مذکور، علوم انسانی نیز اضافه شده است.

طائف تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ نسبت به پارسال ۴۲۰ درصد افزایش اعتبار برای آمادگی کنکور داشته‌ایم.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir