اجتماع بزرگ پسران و دختران حاج قاسم در بروجرد

اجتماع بزرگ پسران و دختران حاج قاسم در بروجرد
شناسه خبـر : ۱۲۸۲۳۳ یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: در ایام هفته مقاومت و بصیرت اجتماع بزرگ پسران و دختران حاج قاسم در شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش موج خبر از بروجرد، احمد حسنوند عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه برگزار شد، افزود: شرایط کنونی جهان و منطقه بهترین فرصت برای جهاد تبیین است، چرا که امروز جهانیان به چهره پلید آمریکا و رژیم صهیونیستی پی برده‌اند.

وی اظهار داشت: کشورهای غرب آسیا درگیر اتفاقات پیچیده نظم نوین جهانی هستند، دشمن به دنبال راهبری نظم نوین جهانی در منطقه است، امروز با توجه به کشتار کودکان و زنان غزه توسط رژیم صهیونیستی بهترین زمان برای جهاد تبیین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: اگر شهید حاج قاسم سلیمانی و تشکیل جبهه مقاومت نبود، امروز ایران نیز درگیر جنگ و خونریزی بود و این موضوع باید برای نسل جوان تبیین شود.

حسنوند افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان باید با اتفاقات جهانی آشنا شوند و ایام شهادت حاج قاسم و حماسه ۹ دی بهترین فرصت برای آگاه‌سازی و بصیرت افزایی جوانان است.

وی با اشاره به ضرورت فضاسازی شهر در این ایام اظهار داشت: مراسم حماسه ۹ دی با شکوه خاصی برگزار شود.

وی بیان کرد: در ایام هفته مقاومت و بصیرت اجتماع بزرگ پسران و دختران حاج قاسم در شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب از تالیفات علامه مصباح در سطح شهرستان می تواند به معرفی این عالم بزرگ در سالگرد ارتحال علامه مصباح کمک کند.

حسنوند افزود: از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت و بصیرت، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و سخنرانی هادیان سیاسی در مدارس و دانشگاه‌ها است.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir