داعش یک تهاجم فرهنگی با نام اسلام صهیونیستی بود

داعش یک تهاجم فرهنگی با نام اسلام صهیونیستی بود
شناسه خبـر : ۱۲۶۴۶۳ سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

سردار امام‌قلی همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: داعش در سوریه و عراق یک تهاجم فرهنگی با نام اسلام صهیونیستی برای بدنام کردن مسلمانان بود.

به گزارش موج خبر از بروجرد سردار محمد امام‌قلی شامگاه دوشنبه در مراسم بدرقه سه شهید گمنام که در دانشگاه آیت‌الله بروجردی(ره) و با حضور دانشجویان در مسجد پیامبر اعظم(ص) دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: داعش در سوریه و عراق یک تهاجم فرهنگی با نام اسلام صهیونیستی برای بدنام کردن مسلمانان با شعار الله اکبر و برای ضربه زدن به انقلاب ما بود.

وی افزود: ایران اسلامی با هماهنگ کردن جبهه مقاومت با فرماندهی سردار سلیمانی به سوریه و عراق کمک کرد تا دشمنان نتواند به ایران دسترسی پیدا کنند.

همرزم شهید سلیمانی اظهار داشت: در غزه نیز دشمنان قصد ضربه زدن به دین و مذهب اسلام را دارند، آنان از کودک کشی هدف دارند صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها اعتقادی به کشورهای غیر از خودشان ندارند.

سردار امام‌قلی افزود: سردار سلیمانی یک نمونه از انسان‌های خدوم با رفتاری متواضع بود، او لقب مرد میدان از طرف رهبری نام گرفت، امروز بدون هزینه ما، حزب‌الله لبنان و مجاهدان عراقی در مقابل دشمنان ایستاده‌اند زیرا آنان شهید سردار سلیمانی را درک کرده و به او اعتماد و اعتقاد داشتند.

وی اظهار داشت: دشمنان از نام شهید حاج قاسم سلیمانی هراس داشته و دارند، سردار سلیمانی به عنوان یک انسان پاک باخته بود که یک مکتب و راه برای انقلاب است.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: وظیفه شهدا حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بود، شهدا پیرو ولایت فقیه بودند.

سردار امام‌قلی در ادامه افزود: همه مردم ایران مدیون شهید بروجردی هستند، راهنمایی‌ها و تلاش‌های شهید بروجردی کردستان را نجات داد، امام همواره در‌ دیدارهای فرماندهان دوران دفاع مقدس سراغ شهید بروجردی را می‌گرفت.

وی اظهار داشت: در سال ۵۷ انقلابی در ایران رخ داد که تاثیر گذاری آن بین گ‌المللی شد، در انقلاب ما مذهب و سیاست ادغام شد، انقلاب اسلامی ایران در کل جهان تاثیر گذاشت.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از انقلاب مذهبی ایران هراسان هستند، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس سلاح و تجهیزات کافی وجود نداشت، امروز به برکت خون شهدا ایران اسلامی در اوج اقتدار نظامی است.

همرزم شهید سلیمانی گفت: خون شهدا باعث شد که رژیم بعث عراق سقوط کرد و امروز جنبش مقاومت اسلامی در منطقه تشکیل شده است.

امام‌قلی افزود: ارزش و اعتبار ما به خاطر خون شهدا است، در گذشته و زمان طاغوت زمام امور ایران و ایرانی در دست آمریکا و اسرائیل بود، آنان هر کاری می خواستند در کشور ما انجام می دادند.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir