مسابقات فوتسال جام «شهید ابراهیم هادی» به میزبانی لرستان آغاز شد

مسابقات فوتسال جام  «شهید ابراهیم هادی» به میزبانی لرستان آغاز شد
شناسه خبـر : ۱۲۰۳۰۹ شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰

مرحله مقدماتی نخستین دوره مسابقات فوتسال استانداری‌های کشور در منطقه غرب، جام شهید ابراهیم هادی گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر در خرم‌آباد آغاز شد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، مرحله مقدماتی نخستین دوره مسابقات فوتسال استانداری‌های کشور در منطقه غرب، «جام شهید ابراهیم هادی» گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر، امروز، ۱۶ اردیبهشت با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیران کل ستادی استانداری لرستان در سالن ورزشی کارگران اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان آغاز شد.

ابوالقاسم خسروپور، مدیرکل اداری و مالی استانداری لرستان و دبیر برگزاری این مسابقات در این رابطه گفت: در منطقه غرب کشور، تیم‌های فوتسال استانداری‌های چهارمحال و بختیاری، همدان، کرمانشاه، ایلام، کهکیلویه و بویراحمد و لرستان با هم به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل اداری و مالی استانداری لرستان افزود: مسابقات مرحله مقدماتی تا بیستم اردیبهشت ادامه دارد و در مرحله مقدماتی استان‌های کشور به پنج منطقه تقسیم شده‌اند و میزبان مسابقات غرب کشور استانداری لرستان است.

خسروپور در پایان گفت: پس از پایان مرحله مقدماتی، سه تیم برتر هر منطقه به مرحله بعدی راه پیدا می‌کنند.

در این مراسم از خانواده شهید انوشیروان رضایی از شهدای ورزشکار و ملقب به تختی لرستان تجلیل شد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir