پیکر شهید احمد کشوری‌نیا دوشنبه در خرم‌آباد تشییع و خاکسپاری می‌شود

پیکر شهید احمد کشوری‌نیا دوشنبه در خرم‌آباد تشییع و خاکسپاری می‌شود
شناسه خبـر : ۱۱۹۰۳۰ شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸

پیکر شهید احمد کشوری‌نیا از شهدای مدافع امنیت که درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسید، روز دوشنبه ٢۶ دی در خرم‌آباد تشییع و در قبرستان سراب‌یاس به خاک سپرده می‌شود.

سرهنگ ایرج نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر با اشاره به شهادت ستوانیکم شهید احمد کشوری نیا که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اظهار کرد: خانواده شهید کشوری نیا اعضای بدن او را اهدا کردند. 

وی افزود: ستوانیکم شهید احمد کشوری‌نیا فرمانده یگان امداد شهرستان ساوه در حین اجرای ماموریت و تعقیب قاچاقچیان در تاریخ هفدهم دی ماه جاری در ساوه دچار حادثه می‌شود و با بالگرد به بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا تهران منتقل شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی لرستان گفت: پس از مرگ‌ مغزی شهید کشوری‌نیا با اقدامات قانونی و رضایت خانواده پیکر وی به یکی از مرکز پیوند اعضا منتقل شد.

نظری بیان کرد: از این شهید بزرگوار ٢ کلیه، ٢ قرنیه و یک کبد برای پیوند پنج بیمار نیازمند اهدا شد، همچنین پانکراس وی برای استخراج سلول‌های بنیادی در اختیار قرار گرفته است.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت احمد کشوری نیا، گفت: پیکر این شهید گرانقدر فردا ۲۵ دی ماه در استان مرکزی تشییع و روز دوشنبه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در ستاد فرماندهی انتظامی استان در خرم‌آباد تا میدان شهدا تشییع و سپس در آرامستان سراب یاس به خاک سپرده می‌شود.

 ستوانیکم احمد کشوری نیا ۴۴ ساله در حین ماموریت تعقیب و مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان کالا دارای پلاک سرقتی بر اثر برخورد عمدی خودرو حاوی کالای قاچاق با خودرو وی که متعاقبا به بیرون پرتاب و سر وی با زمین برخورد می‌کند در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود، وی متاهل و داری یک فرزند پسر بوده است.

پایان پیام/ 

 

 

 

 

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir