اجرای رزمایش «راه ابریشم» برای حمایت از دانش‌آموزان لرستانی/ ساخت ١١۴ پروژه آموزشی در استان توسط ستاد اجرایی

اجرای رزمایش «راه ابریشم» برای حمایت از دانش‌آموزان لرستانی/ ساخت ١١۴ پروژه آموزشی در استان توسط ستاد اجرایی
شناسه خبـر : ۱۱۸۵۰۴ جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان یکی از وظایف ستاد را در حوزه آموزش و پرورش برشمرد و گفت: در این راستا رزمایش راه ابریشم را برای دانش آموزان تجربی و ریاضی با هدف آمادگی کنکور در دستور کار داریم.

نسرین بیرانوند خبرنگار:

کار فضای مجازی دروغ پردازی است/ رزمایش راه ابریشم برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار و حاشیه‌ای

 

 

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، امروز در راستای جهاد تبیین و با محوریت شبکه سازی اجتماعی مدارس مراسمی با حضور نماینده مردم لرستان و رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان در مدرسه مرصاد برگزار شد.

 

در این مدارس که تعدادی از اولیا و دانش آموزان حضور داشتند، تعدادی بسته معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بین نیازمندان توزیع شد.

آینده کشور در دست دانش آموزان است

آیت الله هاشم نیازی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان در این مراسم اظهار کرد: آینده کشور دست دانش آموزان است و پیروزی از آن شما دانش‌آموزان و جوانان است.

آیت الله نیازی با اشاره به اغتشاشات چند وقت اخیر در کشور، گفت: اصل قضیه روشن است، وقتی دشمن متوجه پیشرفت و قدرت کشور شد سر و صدا راه انداختند.

وی بیان کرد: آنها دنبال سوریه سازی بودند اما با وجود سپاه و دیگر نیروهای مسلح کاری از پیش نبرده و نمی‌برند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ‌خاطر نشان کرد: با وجود اینکه کار فضای مجازی دروغ پردازی و از کاه کوه ساختن است، اما با توجه به اعتقاد مردم به قرآن و الگویی مانند حضرت زینب (س) نیت و هدف دشمن محقق نمی‌شود.

برگزاری رزمایش راه‌ابریشم برای دانش آموزان لرستانی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از وظایف ستاد در حوزه آموزش و پرورش است، گفت: در این راستا رزمایش راه ابریشم را برای دانش آموزان تجربی و ریاضی با هدف آمادگی کنکور در دستور کار داریم.

مجیدطائف اعتبار رزمایش راه ابریشم را ۱۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: ثبت نام از دانش‌آموزان در مناطق کم برخوردار و حاشیه‌ای انجام شده است.

وی بیان کرد: برنامه دیگر ستاد اجرایی در حوزه آموزش و پرورش  «درس بازی» است که سهمیه استان یک هزار دانش آموز با اعتباری معادل صد میلیون تومان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به فعالیت ستاد در حوزه ساخت مدارس نیز اشاره کرد و گفت: ستاد اجرایی ۱۱۴ پروژه را در حوزه مدرسه سازی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در دست ساخت دارد، که از این تعداد ۶۹ پروژه را تحویل گرفته و مابقی نیز تا دهه فجر تکمیل می‌شوند.

طائف در خصوص جهش تولید در دیم‌زارها نیز گفت: جهش تولید در دیمزارها در سطح ۳۵۰ هزار هکتار از اراضی دیم انجام شده که ۱۸۹ هزار هکتار گندم، ۷۰ هزار هکتار جو و مابقی دانه‌های روغنی است.

 وی افزود: موضوع دیگر تغییر در ماشین آلات کشاورزی است که در این زمینه ۲۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات جذب کرده‌ایم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان در پایان صحبت‌های خود با اشاره به توزیع ۱۳۹ تن و ۴۱ گرم سبد پروتئینی با اعتباری ۶ میلیارد تومان، عنوان کرد: همچنین یازده خانه بهداشت توسط ستاد اجرایی در دست ساخت است.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir