خانه اسکواش خرم آباد افتتاح و استاندارد سازی شد

خانه اسکواش خرم آباد افتتاح و استاندارد سازی شد
شناسه خبـر : ۱۱۵۳۲۴ یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

با حضور رییس فدراسیون اسکواش و مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ،خانه اسکواش خرم آباد افتتاح و استاندارد سازی شد

به گزارشموج خبر لرستان ، رییس فدراسیون اسکواش در این مراسم گفت: مسابقات اس کواش قهرمانی کشور و رنکینگ (رده بندی) جهانی مهرماه امسال در بخش پسران و دختران به میزبانی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

مسعود سلیمانی گفت : علاوه بر برگزاری اردوهای مختلف تیم ملی، مسابقات قهرمانی کشور رنکینگ جهانی در بخش پسران و دختران مهرماه سال جاری به میزبانی لرستان برگزار می شود و این استان از حمایت های فدراسیون بهره مند خواهد شد.

وی افزود: همچنین با بهره برداری از سالن اسکواش لرستان، نگاه ویژه فدراسیون به این استان خواهد بود و خرم آباد در فهرست مسابقات مختلف تمامی رده های سنی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: این سالن در گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت اما به دلیل عدم استانداردهای لازم به تایید فدراسیون نرسید و اکنون با بهسازی کفپوش و دیواره ها در اختیار ورزشکاران لرستانی قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز در ادامه گفت: این سالن ورزشی با حمایت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون اسکواش دارای سه کورت به مساحت ۲۱۰ متر مربع است و با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیون تومان بهسازی و افتتاح شد.

سید آرش قیاسیان افزود: سالن اسکواش لرستان ظرفیت مناسبی برای شناسایی استعدادها و توسعه این رشته ورزشی می باشد و با داشتن امکانات، تجهیزات و زیرساخت های مناسب آماده میزبانی رقابت های مختلف ملی و بین المللی است.

70 ورزشکار لرستانی سازمان یافته (50مرد و 20 زن) در رشته ورزشی اسکواش فعالیت دارند

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir