لرستان قطب اسکواش ایران می شود

لرستان قطب اسکواش ایران می شود
شناسه خبـر : ۱۱۵۳۲۳ یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵

رئیس هیات اسکواش لرستان گفت : لرستان قطب اسکواش ایران می شود و با استانداردسازی خانه اسکواش حرف های زیادی برای گفتن خواهم داشت

به گزارشموج خبر لرستان، منصور داودی نژاد رئیس هیئت اسکواش استان لرستان در مجمع دعمومی هیات اسکواش استان و استاندارد سازی خانه اسکواش خرم اباد گفت: خوشبختانه با مساعدت وهمکاری مدیر کل ورزش و جوانان استان و پیگیری برای جذب اعتبار تکمیل و استاندار سازی خانه اسکواش خرم آباد حرف های زیادی برای گفته خواهیم داشت .

وی افزود: با استاندارد کردن خانه اسکواش و توسعه زیرساخت‌های این ورزش می‌توانیم در ایام پیش رو میزبان مسابقات مختلف ورزش اسکواش در استان نیز خواهیم بود .

داودی نژاد در ادامه با بیان اینکه با رفع مشکل کف‌پوش معیوب واستاندار سازی خانه اسکواش خرم آباد کلاس مربیگری وداوری اسکواش را در آینده نزدیک برگزار خواهیم کرد .
رئیس هیات اسکواش لرستان افزود:برای توسعه اسکواش در شهرستان های مختلف در ابعاد قهرمانی وهمگانی حمایت اداره کل ورزش و جوانان را می طلبیم وامیدواریم اسکواش درهمه شهرستان های لرستان فعال شود .
وی تصریح کرد: همچنین در زمینه پیگیری پروژه خانه اسکواش بروجرد، کمک و اعطای بودجه به هیئت اسکواش در راستای خرید تجهیزات سخت افزاری، راکت و توپ نیز همکاری لازم صورت می‌گیرد.
داودی نژاد اظهار کرد: مشکلات سالن اسکواش خرم آباد در گذشته موجب شده بود تا این سالن استاندارد برای این رشته نباشد. خوشبختانه با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون اسکواش، این سالن به استاندارد ایده ال رسید

وی تصریح کرد: با استانداردسازی سالن اسکواش استان در آینده می‌توانیم شاهد میزبانی استان در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی و برگزاری اردوهای مختلف در استان باشیم.

داودی نژادخاطرنشان کرد: از دو بخش بانوان و آقایان تاکنون نفری دعوت شده به اردوی تیم‌ملی نداشته‌ایم؛ چراکه در کشورمان مربی مسلط و مجرب در این رشته ورزشی وجود ندارد و استان‌هایی متمول وبرخورداراز وجود مربیان خارجی در اسکواش بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: نبود اسپانسر و کمبود منابع مالی یکی از مهم‌ترین مشکلات ما در اسکواش محسوب می‌شود و این در حالی ‌است که استان لرستان از استعدادهای بسیار خوبی برخوردار است و در طول سال برنامه استعدادیابی با توان بیشتری اجرا می‌شود ولی به دلیل محدود بودن سالن، تنها بخشی از نفرات جذب این رشته ورزشی می‌شوند.

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir