آزادسازی خرمشهر کلید فتح جنگ بود

آزادسازی خرمشهر کلید فتح جنگ بود
شناسه خبـر : ۱۱۳۸۸۱ سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

بروجرد - رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: آزادسازی خرمشهر منحصر به فرد و در حقیقت کلید فتح جنگ بود که با تکیه بر نیروی ایمان و باورهای دینی محقق شد.

حجت الاسلام نصرت اله موسوی  روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار موج خبر افزود: دشمنان اسلام با حمله به ایران درصدد فروپاشی نظام جمهوری اسلامی بودند که تکیه جوانان بر باورهای دینی و رهنمودهای امام خمینی (ره) این توطئه را خنثی کرد.

وی اظهار داشت: خرمشهر با تلاش رزمندگان اسلام در اوج ناباوری همه کارشناسان جنگی آزاد و اقتدار و توان رزمی و باور جوانان ایرانی را به دنیا نشان داد.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: به مناسبت سالروز ازادسازی خرمشهر امروز اجتماع بزرگ خانوادگی " سلام فرمانده " در پارک کوثر بروجرد برگزار خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد اضافه کرد: در این اجتماع مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) که «فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش‌هاست» اظهار داشت: آزاد سازی خرمشهر به عنوان حماسه فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد و در حقیقت کلید فتح جنگ بود.

حجت الاسلام موسوی سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر را  یکی از بزرگ‌ترین حوادث تاریخ معاصر کشور دانست و ادامه داد: فتح خرمشهر عظیم‌ترین رخداد تاریخ انقلاب اسلامی در دوران  هشت ساله دفاع مقدس بود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir