استاندار: ورزشکاران لرستانی موجب سربلندی ایران در پارالمپیک توکیو شدند

استاندار: ورزشکاران لرستانی موجب سربلندی ایران در پارالمپیک توکیو شدند
شناسه خبـر : ۱۰۵۸۴۵ پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

خرم‌آباد - استاندار لرستان گفت: ورزشکاران این استان با کسب موفقیت و مدال‌های ارزشمند در پارالمپیک توکیو موجب سربلندی ایران اسلامی شدند.

به گزارش موج خبر سید موسی خادمی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از مدال آوران لرستانی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: ورزشکاران جزو گروه های مهم در جامعه هستند و مردم به این قشر احترام می‌گذارند چراکه تبدیل پهلوان به قهرمان از خصوصیت بارز رشته های ورزشی است.

وی با بیان اینکه جامعه باید تجهیزات و امکانات لازم را برای ورزشکاران فراهم کند گفت: ورزشکاران بین مردم نشاط ایجاد می کنند و پرآوازه کردن نام یک ملت از سوی آنها ستودنی است.

استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت قدردانی از زحمات ورزشکاران بیان کرد: امید می رود با توجه به ظرفیت های بالقوه ورزش در استان، این دیار ورزشکاران و قهرمانان بیشتری به جهان معرفی کند.

خادمی بیان کرد: از مدال آوران لرستانی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و مربی آنان در این رشته ورزشی تشکر می‌کنم و امیدوارم در عرصه های مختلف موفق باشند و موجب سربلندی ایران اسلامی شوند.

به گزارش موج خبر در این آیین از حامد امیری دارنده نشان طلای ماده پرتاب نیزه، سجاد محمدیان دارنده نشان نقره ماده پرتاب وزنه و مصطفی بهرامی مربی لرستانی تیم ملی دوومیدانی در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تجلیل شد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir