امام جمعه پلدختر: رفع مشکلات کشور مستلزم ترویج فرهنگ دفاع مقدس است

امام جمعه پلدختر: رفع مشکلات کشور مستلزم ترویج فرهنگ دفاع مقدس است
شناسه خبـر : ۱۰۵۸۲۵ چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶

خرم‌آباد - امام جمعه پلدختر گفت: دفاع مقدس سند عزت، نماد ایستادگی ملت ایران، یکی از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی و رفع مشکلات کشور نیازمند ترویج و تقویت این فرهنگ است.

به گزارش موج خبر حجت الاسلام سید محسن موسوی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس شهرستان پلدختر افزود: ایران اسلامی در آن دوران، جانانه نه تنها در برابر رژیم بعث عراق بلکه در مقابل بخش عظیمی از دنیا ایستاد و شهدای زیادی در این راه تقدیم شد.

وی افزود: ذائقه ملت ایران با نام دفاع مقدس شیرین می شود که در این راه باید خدمتگزاری مسوولان برای مردم به بهترین شکل انجام شود چراکه امروز تلاش برای رفع گرفتاری، سختی ها و مشکلاتی که مردم با آن درگیر هستند کمتر از دفاع مقدس نیست.

وی اضافه کرد: حدود ۷۰۰ خانوار با جمعیت بیش از ۲ هزار نفر در مسکن مهر پلدختر ساکن هستند اما زیر ساخت های اولیه در آن آماده نشده و مشکلات آنها بین دعوای ۲ اداره ثابت مانده است که ضروری است با یک اقدام جهادی راهی برای برون رفت از این وضعیت اندیشیده شود.

حجت الاسلام موسوی خواستار انجام آسفالت خیابان و کوچه های مسکن مهر پلدختر شد و افزود: زندگی در مسکن مهر این شهرستان پس از گذشت ۱۰ سال سخت و طاقت فرسا است و هیچ کدام از مسوولان نمی توانند با این شرایط کمبود امکانات یک روز در آنجا زندگی کنند.

وی گفت: انتظار می رود متولیان امر به دور از پاسکاری و اتلاف وقت، مشکلات این تعداد از شهروندان را برطرف کنند.

وی همچنین بر تسریع در روند آبرسانی سیار به روستای بابا بهرام تاکید کرد و ادامه داد: برخی از پسماندهای سیل فروردین ۹۸ هنوز در کنار خانه های مردم معمولان باقی مانده است و امکانات لازم برای جمع آوری آن وجود ندارد.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: بیش از ۲۰۰ پیامک از سوی مردم ۲ روستای تیمور آباد و کیان آباد مبنی بر سرقت متوالی کابل های برق به نهاد امامت جمعه پلدختر رسیده است که رفع این مشکل نیاز به اقدام فوری دارد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir