کشف ۶۲۴ قطعه شی عتیقه و اخبار کوتاه انتظامی لرستان

کشف ۶۲۴ قطعه شی عتیقه و اخبار کوتاه انتظامی لرستان
شناسه خبـر : ۱۰۵۱۲۶ یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸

خرم‌آباد - کشف ۶۲۴ قطعه شی عتیقه، ۶ تن گوشت مرغ قاچاق و پلمب سه شرکت بازاریابی از جمله عناوین اخبار انتظامی لرستان در روز یکشنبه ۲۴ مرداد است.

کشف ۶۲۴ شی عتیقه در دورود

سرهنگ"جمشید سیاه منصور" فرمانده انتظامی دورود گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش و قاچاق اقلام تاریخی و فرهنگی توسط ۲ نفر از قاچاقچیان عتیقه، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ۲ قاچاقچی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاهشان دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶۲۴ قطعه اشیای عتیقه کشف شد.

وی تصریح کرد: بنا به اعلام کارشناسان میراث فرهنگی و گردشگری،  اشیای مکشوفه دارای قدمت تاریخی قبل از اسلام و دوره ایلخانیان است و متهمان تحویل مراجع ذیصلاح و اشیای تاریخی تحویل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شدند. 

کشف حدود ۶ تن گوشت مرغ قاچاق در ازنا

سرهنگ"حمید نجفی" فرمانده انتظامی ازنا اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه ایسوزو مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از خودرو مذکور پنج تن و ۸۵۰ کیلوگرم گوشت مرغ قاچاق فاقد مجوز حمل به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر در این رابطه به مراجع قضایی معرفی شد.

پلمب سه شرکت بازاریابی شبکه‌ای کسب و کار در خرم‌آباد

رییس پلیس امنیت عمومی لرستان از پلمب سه شرکت بازاریابی شبکه‌ای در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سرهنگ احمدرضا احمدیان اظهار کرد: طرح کنترل و نظارت بر فعالیت شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی استان و رده‌های تابعه اجرا و در این راستا از ۳۸ واحد بازدید، به ۲۹ نفر از متصدیان مربوطه تذکر داده و از ۶ نفر اخذ تعهد شد.

وی افزود: در این طرح سه شرکت متخلف در خرم‌آباد به اتهام ۲ کلاهبرداری، تبلیغات هیجانی و اغواگرایانه پلمب و چهار نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir