طرح سه شنبه های تکریم با حضور در منزل شهید یوسف نوری برگزار شد

طرح  سه شنبه های تکریم با حضور در منزل شهید یوسف نوری برگزار شد
شناسه خبـر : ۸۴۷۵ چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، رئیس اداره مددکاری بنیاد شهید و مدیر ستاد هماهنگی کانون...

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، رئیس اداره مددکاری بنیاد شهید و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان در منزل خانواده شهید «یوسف نوری» برگزار شد.

 

امام جمعه خرم آباد و نماینده ولی فقیه در لرستان امروز(5 شهریور) در این مراسم گفت: امنیت و آرامش امروز کشور دستاورد خون پاک شهیدان است.

 

حجت الاسلام و السلمین « سید احمد رضا شاهرخی» بیان سیره و منش شهدا برای نسل جوان و نوجوان را بستر ترویج فرهنگ ایثار دانست و اظهار داشت: نهادینه سازی فرهنگ ایثار مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی بیان کرد: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند که تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان، ضروری است.

 

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: والدین شهدا هم اسوه های ایثار و از خودگذشتگی هستند و ثواب شهید را داشته و افتخار جامعه هستند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد:مسئولان و خدمتگزاران این سرزمین همواره باید در جهت آرمان‌های شهدا و راه آن‌ها گام بردارند و اجازه ندهند که خون شهیدان پایمال شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هم در این جلسه گفت: تاکنون با همکاری بنیاد شهید، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد واداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تعداد 150 مورد طرح تکریم خانواده های شهدای استان برگزار شده است.

 

طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات برگزار می شود.

 

این طرح در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات خاصه خانواده معظم شهدا و ایثارگران هم‌زمان با شروع دهه کرامت در سراسر کشور آغاز شد.

 

شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از مهمترین اهداف برگزاری این طرح است.

 

خاطرنشان می شود: شهید «یوسف نوری » با عضویت  بسیج طی ۳۰ اردیبهشت سال ۱۳۶۷ در منطقه بوکان غرب به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

 

 

پایان پیام/85
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir