انقلاب اسلامی تخریب‌گر استعمار و استبداد بود

انقلاب اسلامی تخریب‌گر استعمار و استبداد بود
شناسه خبـر : ۶۶۳۳۲ یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی تخریب‌گر استبداد و استعمار بود، گفت: اگرچه مشکلاتی در مسیر وجود دارد، اما ملت ایران با تدبیر مقام معظم رهبری و مقاومت همواره بر توطئه دشمنان پیروز شده‌اند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ملت ایران سختی‌های زیادی را برای تحقق انقلاب اسلامی متحمل شدند.

وی خاطرنشان کرد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را تببین و تشریح کرد، چرا که دهه‌فجر همانند عیدفطر، قربان و غدیر برای ملت ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی تخریب‌گر استبداد و استعمار بود، افزود: اگرچه مشکلاتی در مسیر وجود دارد، اما ملت ایران با تدبیر مقام معظم رهبری و مقاومت همواره بر توطئه دشمنان پیروز شده‌اند.

شاهرخی بیان داشت: طی یک سال اخیر آنچه مشاهده شده، به ویژه از مدیریت ارشد استان فعالیت و تلاش بوده است، محورهای دیگری نیز از فعالیت‌ها باز شده که نیازمند همت و کار جهادی و مضاعف است.

وی بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام استان را موجب کاهش بیکاری جوانان عنوان و خاطرنشان کرد: این مهم در گرو مدیریت جهادی و جذب اعتبارات لازم است.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir