همایش سیره علوی فرصتی برای ترویج ارزش ها است

همایش سیره علوی فرصتی برای ترویج ارزش ها است
شناسه خبـر : ۲۲۱۱ دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(20 مرداد) در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بین المللی سیره علوی اظهار داشت: برگزاری این همایش فرصتی برای تحقق...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(20 مرداد) در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بین المللی سیره علوی اظهار داشت: برگزاری این همایش فرصتی برای تحقق فضیلت ها است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال تحقق فضیلت‌ها است، افزود: تحقق جمهوری اسلامی برای تحقق فضیلت‌ها و پیشرفت مادی و معنوی است.

 

وی ادامه داد: شهدا در راستای تحقق فضیلت‌ها، ارتقای فرهنگ دینی، توسعه متوازن و همه جانبه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: با برگزاری همایش سیره علوی می توان نسل جوان را با ارزش ها آشنا ساخت و در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی گام برداشت.

 

وی اظهار داشت: مبارزه با فساد، تحقق عدالت، اخلاق و معنویت از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با بهره مندی از سبک زندگی علوی و اسللامی می توان به این اهداف دست یافت.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در زمینه برگزاری همایش سیره علوی باید از ظرفیت های فرهنگی تبلیغی و رسانه ای استفاده شود.

پایان پیام/666
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir