شروع به کار فاز اول پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد از دوشنبه

شروع به کار فاز اول پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد از دوشنبه
شناسه خبـر : ۱۸۲۱ یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

بروجرد- معاون عمرانی فرماندار بروجرد گفت: با تلاش راهداری لرستان فاز اول پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد از فردا دوشنبه شروع به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود فلاح ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه با تلاش راهداری لرستان فاز اول پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد از فردا دوشنبه شروع به کار خواهد کرد، اظهار داشت: برای احداث زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد اقدامات اولیه نیاز است که تلاش می‌کنیم این پروژه هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: این پروژه در ۴ فاز عملیاتی تعریف شده است که برای ساخت فاز اول آن ۲۹ باکس لازم است که به اندازه کافی این باکس‌ها در اختیار پیمانکار قرار گرفته است.

معاون عمرانی فرماندار بروجرد ادامه داد: ساخت فاز اول این پروژه از فردا شروع می‌شود و انتظار می‌رود پس از حفاری و اجرای باکس‌ها طی سه هفته آینده فاز اول به اتمام برسد.

فلاح با بیان اینکه در ۲ فاز از پروژه نیمی از زیرگذر تعریف می‌شود، تاکید کرد: برای ساخت و تکمیل این پروژه ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که از این میزان ۵۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

وی افزود: این پروژه از سرفصل اعتبارات ملی بوده اما در استان نتوانستیم اعتباری برای آن جذب کنیم و در تلاشیم با مساعدت‌های مستمر برای تکمیل آن اعتبار لازم را جذب کنیم.

معاون عمرانی فرماندار بروجرد گفت: با اجرای این پروژه نقاط حادثه خیز مقابل پادگان مهندسی بروجرد حذف و تردد ساکنان مجتمع‌های مسکونی و پرسنل با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

فلاح تاکید کرد: حفاری فاز اول این پروژه از فردا شروع خواهد شد و با توجه به حساسیت بالای آن به لحاظ جلوگیری از تصادفات جاده‌ای و مرگ بار در منطقه، راهداری لرستان پای کار آمده و تلاش می‌کند هر چه سریع‌تر زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد عملیاتی شود.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir