دورتموند در صورت باخت به رئال مادرید ۵ میلیون یورو می‌گیرد!

دورتموند در صورت باخت به رئال مادرید ۵ میلیون یورو می‌گیرد!
شناسه خبـر : ۱۴۲۳۵۰ جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵

باشگاه رئال مادرید در صورت پیروزی برابر دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا، پنج میلیون یورو به حریفش پرداخت خواهد کرد.

به گزارش موج خبر، رئال مادرید با غلبه بر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک قدم دیگر به کسب پانزدهمین قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها نزدیک شد و حالا تنها به اندازه یک تقابل با دورتموند تا رسیدن با دوگانه لیگ و اروپا فاصله دارد.

قهرمانی در اروپا اما با وجود پاداش‌ و افتخاری که برای کهکشانی‌‌ها به همراه خواهد آورد، ضرری 5 میلیون یورویی هم به این تیم خواهد زد. فینال لیگ قهرمان جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید را در وطن خود مقابل تیم سابقش قرار خواهد داد، تیمی که با وجود شکست هم سود خواهد برد.

طبق ادعای پاتریک برگر، خبرنگار اسکای اسپورت آلمان، دورتموند تابستان سال گذشته در قرارداد انتقال بلینگام 20 ساله به رئال مادرید، بندی گنجانده که به موجب آن در صورت قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا باید 5 میلیون یورو به تیم آلمانی پاداش بپردازد.

در مجموع؛ رئال مادرید در صورت محقق شدن تمام شروط مندرج در قرارداد بلینگام باید 30.9 میلیون یورو به دورتموند پاداش بپردازد.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir