پائز: المپیک رؤیا نیست/ راهکار جادویی وجود ندارد

پائز: المپیک رؤیا نیست/ راهکار جادویی وجود ندارد
شناسه خبـر : ۱۴۲۲۰۹ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: کار سختی برای راهیابی به المپیک در پیش داریم و امتیاز رقبا مشخص است، اما در عین حال این یک رؤیا نیست.

به گزارش موج خبر، تمرین تیم ملی والیبال ایران امروز (سه‌شنبه ـ 18 اردیبهشت) با حضور اصحاب رسانه برگزار ‌شد و مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی پس از این تمرین اظهار داشت: تمرینات به‌صورت واقعی آغاز شده است و همه بازیکنان را در اختیار داریم، با تمام انگیزه برای هدف‌مان که کسب سهمیه المپیک است، تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان با تأکید بر اینکه بازیکنان تیم در سطح‌های آمادگی مختلفی قرار دارند، تصریح کرد: برخی از بازیکنان تازه به جمع تیم ملی اضافه شدند و هنوز شرایط تمرین بازی والیبال واقعی 6 به 6 را نداریم. در تمرینات فعلی فشاری 50درصدی روی بازیکنان است و برخی هنوز شرایط بازی را ندارند تا به شرایط ایده‌آل برسند، اما از عملکرد بازیکنان راضی هستم و واقعاً خوب هستند.

پائز در ادامه گفت: همه می‌دانیم که کار سختی برای راهیابی به المپیک در پیش داریم و امتیاز رقبا مشخص است، اما در عین حال این یک رؤیا نیست و می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و در انتهای مسابقات می‌خواهیم بگوییم عملکردی داشتیم که به آن افتخار می‌کنیم و از این عملکرد راضی هستیم.

وی با بیان اینکه راهکار جادویی برای برطرف کردن نقاط ضعف وجود ندارد، افزود: این‌گونه نیست که در مدتی کوتاه بتوانم همه مشکلات تیم را برطرف کنم، اما می‌خواهم اعتمادبه‌نفسی را به بازیکنان منتقل کنم که به‌وسیله آن بهترین عملکرد را داشته باشند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به دعوت از بازیکنان جوان در جمع اردونشینان تیم ملی خاطرنشان کرد: دعوت از این بازیکنان به این دلیل بود که نیاز به پویایی و انرژی آنها در تیم داشتیم و پتانسیل لازم را برای حضور در جمع 14 بازیکن نهایی و بازی در لیگ ملت‌ها دارند.

وی راجع به دیدار تدارکاتی پیش از آغاز لیگ ملت‌ها ابراز کرد: در پروسه آماده‌سازی تیم عقب هستیم و خیلی از تیم‌ها برنامه دیدارهای تدارکاتی را بسته‌اند. خیلی تلاش کردیم با تیم‌های مختلف برای برگزاری دیدار تدارکاتی رایزنی کنیم، اما در زمان حاضر تنها با تیم برزیل که تیم اصلی نیست و تیمی میان الف و ب با ترکیبی جوان‌تر است احتمالاً بازی دوستانه خواهیم داشت.

انتهای پیام/+

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir