گل‌علی‌پور: تیم‌های صنعتی، تعادل بازار را برهم می‌زنند

گل‌علی‌پور: تیم‌های صنعتی، تعادل بازار را برهم می‌زنند
شناسه خبـر : ۱۴۱۶۵۰ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰

مدیر عامل باشگاه هورسان گفت: متاسفانه برخی تیم‌های صنعتی با صرف هزینه‌های هنگفت، تعادل بازار نقل و انتقال بازیکنان را برهم می‌زنند.

بهرام گل‌علی‌پور در گفت‌وگوبا خبرنگار ورزشی موج خبر در مورد انصراف تیمش از حضور در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: هزینه‌های بالا و عدم حمایت مسئولان، دلایل اصلی کناره‌گیری ما از حضور در لیگ برتر و تیمداری است. ما مجبور بودیم همه هزینه‌های تیم را اعم از سالن، هزینه نیروهای انتظامی و ... خودمان پرداخت کنیم.

مدیر عامل باشگاه هورسان ادامه داد: ما 3 سال دوندگی کردیم تا کفپوش استانداردی برای سالن خودمان تهیه کنیم ولی حالا هزینه‌های تیمداری و دستمزد بازیکنان به قدری بالاست که از پس آن بر نمی‌آییم. هورسان در نیم فصل اول در مکان دوم جدول بود اما در نیم فصل دوم، شرایط به گونه‌ای شد که برای عدم سقوط تلاش می‌کردیم.

بهرام گل‌علی‌پور گفت: متاسفانه برخی تیم‌های صنعتی با صرف هزینه‌های هنگفت، تعادل بازار نقل و انتقال بازیکنان را برهم می‌زنند. آنها با پیشنهادهای بالا به برخی بازیکنان، تمرکز آنها را بر هم زدند. در چنین شرایطی نمی‌توان رقابت کرد.

او در پایان تصریح کرد: بعد از انصراف تیم هورسان، هیچ مقام مسئولی به من تلفن هم نکرده است. در واقع کاملا مشخص است که تیم هورسان برای مسئولان، یک دردسر بوده است.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir