شهبازیان: اختلاف‌نظرها باید درون خانواده استقلال برطرف شود

شهبازیان: اختلاف‌نظرها باید درون خانواده استقلال برطرف شود
شناسه خبـر : ۱۴۰۹۵۱ دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، اختلاف‌نظر بین مدیرعامل و سرمربی این تیم باید درون خانواده استقلال برطرف شود.

سبو شهبازیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی موج خبر، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: شرایط استقلال خوب است و این تیم در صدر جدول قرار دارد. بردن تیم آلومینیوم در اراک کار راحتی نبود، اما تیم نکونام موفق به انجام این کار شد. جواد نکونام کارش را انجام می‌دهد، ولی یکسری مشکلات و اختلاف‌‌نظرها وجود دارد که باید درون خانواده برطرف شود. استقلال هواداران زیادی دارد و نباید آنها را اذیت کرد.

 

وی با اشاره به جدا شدن استقلال و پرسپولیس از دیگر مدعیان قهرمانی تصریح کرد: رقابت استقلال و پرسپولیس لیگ را جذاب کرده است. استقلال با نکونام خوب کار کرده است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. همه چیز برای قهرمانی دست استقلال است و امیدوارم در پایان فصل این اتفاق بیفتد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به اعتراض جواد نکونام و بازیکنان این تیم به داوری‌ها گفت: خیلی نظر خاصی روی داوری‌ها ندارم. اشتباهات در داوری‌ها وجود دارد و ممکن است وضعیت تیم‌ها با سود بردن از داوری تغییر کند. باید داورانی انتخاب شوند که بازی را خوب کنترل کنند و کمترین اشتباه را داشته باشند. داوران نباید مرتکب اشتباهاتی شوند که تیمی را از کورس قهرمانی عقب بیندازد یا باعث نزدیک شدن تیمی به سقوط شود. نکونام در استقلال تحت فشار است و همه از او انتظار قهرمانی دارند. برخی مواقع اعتراض‌هایی می‌کند که برای تیمش است و موفقیت استقلال را می‌خواهد. امیدوارم نکونام مدیریت کند و این فصل را با قهرمانی به پایان برساند.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir