اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد

اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
شناسه خبـر : ۱۴۰۹۳۰ دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰

در هفته ناکامی مدعیان، صدرنشین جدول رده‌بندی سری A نیز مقابل حریف خود به یک مساوی بسنده کرد.

به گزارش موج خبر، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌دوم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران، تیم فوتبال اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو پذیرای کالیاری رده چهاردهمی بود که این بازی پس از دو بار پیش افتادن میزبان از میهمان، در نهایت با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

در این بازی که حضور جانی اینفانتینو رئیس فیفا و آندره اونانا سنگربان سابق نراتزوری و دروازه‌بان حال حاضر منچستریونایتد در ورزشگاه و همچنین سکونشینی لائوتارو مارتینس ستاره خط حمله اینتری‌ها به دلیل محرومیت از حواشی مهم آن بود، نراتزوری با گلزنی مارکوس تورام در دقیقه 12 پیش افتاد. در دقیقه 65 الدور شومورودوف گل تساوی را برای کالیاری زد، اما هاکان چالهانوغلو در دقیقه 74 از روی نقطه پنالتی دوباره اینتری‌ها را پیش انداخت. این گل صدرنشین جدول را تا آستانه کسب سه امتیاز دیگر برد اما هفت دقیقه به پایان وقت‌های معمول بازی نیکولا ویولا گل دوم کالیاری را زد تا همه چیز دوباره به تساوی کشیده شود.

 

اینتر در حالی به تساوی رضایت داد که هفته آینده در دومین دربی دلامادونینای فصل به مصاف رقیب همشهری و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش یعنی میلان خواهد رفت. پیش از اینتر، دیگر مدعیان کالچو، از جمله یوونتوس و میلان هم هفته سی‌و‌دوم سری A را با تساوی پشت سر گذاشته بودند.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی اینتر با تساوی امشب 83 امتیازی و صدرنشین است و پس از آن میلان با 69 امتیاز در رده دوم قرار دارد. همچنین یوونتوس 63 امتیازی سوم است و بولونیای 59 امتیازی هم رده چهارم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir