شهادت پلیس لرستانی در خوزستان

شهادت پلیس لرستانی در خوزستان
شناسه خبـر : ۱۴۰۷۵۱ پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ستوان‌یکم مجتبی نعمت‌پور از مأموران لرستانی در خوزستان به شهادت رسید.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سردار یحیی الهی، عصر امروز، در جمع خبرنگاران گفت: در عملیات تعقیب‌وگریز یکی از اشرار مسلح در آبادان ستوان‌یکم مجتبی نعمت‌پور از کارکنان انتظامی خرمشهر بر اثر اصابت گلوله مجروح و ساعتی قبل بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

او با بیان اینکه شهید مجتبی نعمت‌پور متأهل و دارای یک فرزند دختر یک‌ماهه بود، اضافه کرد: این شهید اهل روستای ملک‌آباد شهرستان سلسله بود.

همچنین سرهنگ نجم‌الدین سهرابی،  فرمانده انتظامی خرمشهر، در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی دستگیری محکوم متواری که دارای سوابق متعددِ حملِ موادمخدر و سرقت مسلحانه در شهرستان‌های مختلف بود مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان به محل اختفای متهم اعزام شدند.

او بیان کرد: متهم که در یکی از مناطق حاشیه آبادان مخفی شده بود به‌‌محض رؤیت مأموران به‌سمت آن‌ها تیراندازی کرد که پلیس با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح وی را به هلاکت رساند.

فرمانده انتظامی خرمشهر عنوان کرد: ستوان‌یکم مجتبی نعمت‌پور از کارکنان انتظامی این شهرستان بر اثر اصابت گلوله مجروح شد و ساعتی قبل بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/645

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir