قتل هولناک مرد همسایه به‌خاطر پمب‌آب ساختمان

قتل هولناک مرد همسایه به‌خاطر پمب‌آب ساختمان
شناسه خبـر : ۱۴۰۶۵۸ سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹

به دنبال قتل یک مرد میانسال پس از درگیری با همسایه‌ها به‌خاطر تعویض پمب‌آب ساختمان، تحقیقات تیم جنایی آغاز و ۴ متهم در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی موج خبر، ساعت 13:30 روز بیستم فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مرگ مشکوک مرد میانسالی را روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی موسی رضازاده؛ بازپرس ویژه قتل شعبه یازدهم دادسرای امورجنایی پای در سردخانه بیمارستان شدند و جسد مرد حدوداً 60 ساله‌ای را مشاهده کردند که احتمالاً به‌خاطر ضربه بر سرش به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که متوفی ساعتی قبل با همسایه‌های ساختمانی که داخل زندگی می‌کرده درگیر شده است.

پسر متوفی در جریان تحقیقات ابتدایی جنایی ماجرا را اینطور توضیح داد: ما در طبقه دوم ساختمان زندگی می‌کنیم و همسایه در زیرزمین اما به‌خاطر اینکه فشار آب برای خانه ما کم بود قرار شد تا شریکی یک پمپ بخریم که روز حادثه به دلایلی اختلافی میان ما ایجاد شد و در ادامه با ساکنان طبقه دوم که 4 نفر بودند درگیر شدیم و در جریان این نزاع پدرم از ناحیه سر هدف ضربه قرار گرفت و پس از  احساس درد به کام مرگ فرو رفت.

به دنبال دریافت این اطلاعات، کارآگاهان خیلی زود 4 مرد جوان را بازداشت کردند اما آنها در بازجویی‌های مقدماتی منکر وارد کردن ضربه‌ به سر متوفی در جریان این درگیری مرگبار شدند.

پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و ساختمان موردنظر، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات فنی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس جنایی، جسد مرد میانسال برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir