بیانی:کارمان سخت است اما امیدواریم/ نباید به ملوان می‌باختیم

بیانی:کارمان سخت است اما امیدواریم/ نباید به ملوان می‌باختیم
شناسه خبـر : ۱۴۰۶۵۵ سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران مدعی شد این تیم با وجود دشواری کارش در دیدارهای پیش رو در لیگ برتر می‌ماند.

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی موج خبر، درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال نساجی مازندران برابر ملوان بندر انزلی در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر گفت: نساجی به دلیل عدم کسب نتایج موردانتظار و تغییر چند سرمربی ثبات نداشت. با توجه به خاطرات خوبی که نساجی با حضور ساکت الهامی داشت و به قهرمانی جام حذفی دست یافت، با درخواست مدیریت باشگاه دوباره هدایت این تیم را برعهده گرفت. در دو سه بازی اخیر مستحق شکست نبودیم و به غیر از دیدار با گل‌گهر سیرجان در دیگر بازی‌ها نمایش خوبی داشتیم.

وی در ادامه افزود: در دیدار با ملوان موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم که بخشی از آن به استرس بازیکنان بازمی‌گردد. نساجی پایین جدول قرار دارد و این استرس طبیعی است، ولی با بازیکنان صحبت کردیم و قطعاً بالا می‌آییم. همه بازی‌ها مثل فینال می‌ماند و شرایط آسانی نداریم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در واکنش به ناراحتی هواداران این تیم از نتایج تیم محبوب‌شان تصریح کرد: تیم از ابتدا دست ما نبود. نساجی مالکی دارد که برای تیمش کم و کسری نگذاشته است. از آقای حدادیان مالک و بایندری مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم. آنها بهترین امکانات را برای نساجی فراهم کرده‌اند، اما تغییرات باعث به وجود آمدن یکسری مشکلات شده است. کارمان سخت است، اما امیدواریم. سالی که الهامی به نساجی آمد، این تیم تقریباً در حال سقوط بود. الهامی مربی جنگجو و کاربلدی است و شاگردانش را می‌شناسد. او به لحاظ روحی و روانی می‌تواند روی تیم کار کند و همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

بیانی ادامه داد: ناراحتی تماشاگران طبیعی است، چرا که تیم شکست خورده است. هوادار نساجی همه زندگی‌اش این تیم است. قائمشهر شهری است که سینما ندارد و امکانات کمی دارد. تفریح و عشق مردم قائمشهر همین تیم نساجی است. ما بعد از شکست برابر ملوان اشک ریختیم، چون باخت حق‌مان نبود. موقعیت‌های تک به تک را از دست دادیم و یک گل هم محمدرضا آزادی مثل فان باستن زد که آفساید گرفته شد. تیم ما استرس زیادی دارد و به همین دلیل موقعیت‌ها را گل نمی‌کنیم. ملوان روی توپی که لو دادیم با سه ضرب به گل رسید.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir