پرسنل ایثارگر شهرداری ازنا تبدیل وضعیت میشوند

پرسنل ایثارگر شهرداری ازنا تبدیل وضعیت میشوند
شناسه خبـر : ۱۴۰۶۵۰ سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰

رئیس شواری اسلامی شهر ازنا از آغاز فرآیند تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شهرداری ازنا  خبر داد.

به گزارش موج خبر لرستان ، عبداله ذلقی با اعلام این خبر گفت: تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان مشمول قانون ایثارگری شهرداری با لحاظ موارد قانونی و مطابق بخش‌ نامه سازمان اداری و استخدامی در حال انجام است.

ذلقی در خصوص ساماندهی نیروی انسانی شهرداری ازنا افزود : اعتقاد راسخ و قلبی شهردار و اعضای شورای شهر ازنا این است که اهتمام ویژه‌ای در خصوص اجرای قانون ایثارگران به منظور تکریم و تجلیل این بزرگواران صورت پذیرد. بر همین مبنا با افتخار اعلام می‌کنیم که بر اساس آمارهای موجود، شهرداری ازنا در این حوزه نسبت به اکثر شهرداری های استان پیشتاز بوده است.

وی در ادامه ضمن تاید خبر اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای کارگران مشمول قانون کار گفت: طرح طبقه بندی مشاغل که می تواند بار مالی زیادی هم برای شهرداری داشته باشد در راستای بهره وری نیروی انسانی و رعایت قانون کار، پس انجام مراحل قانونی به ویژه طی مراحل اداری و قانونی در اسرع وقت انجام خواهد شد.

رییس شورای شهر ازنا درباره طرح طبقه بندی مشاغل مشمول قانون کار در شهرداری ازنا تاکید کرد: این طرح در مرحله انتخاب مشاور است و رایزنی های لازم جهت انتخاب مشاور صورت پذیرفته و در آینده نزدیک به مرحله اجرا خواهد رسید .

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir