بیانیه بسیج هنرمندان به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه بسیج هنرمندان به مناسبت روز جهانی قدس
شناسه خبـر : ۱۴۰۳۶۵ پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵

سازمان بسیج هنرمندان کشور به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش موج خبر، سازمان بسیج هنرمندان کشور بیانیه‌ای را به مناسبت روز جهانی قدس صادر کرد که مشروح آن را در ادامه بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون تردید کشتار بی‌رحمانه و ددمنشانه رژیم کودک‌کش و سفاک صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌پناه غزه نمونه‌ای از نسل‌کشی‌های بی‌‌سابقه تاریخ بشریت است. آیا ندای هل من ناصر ینصرنی زنان و کودکان در خون غلطیده را در پیکره‌ زخمی جهان اسلام نمی‌شنویم؟

حکام عاری از شرف و انسانیت عرب منطقه که در اوج دیاثت سیاسی خفه‌خون گرفته و در پشت پرده با دشمنان خدا و قرآن و بشریت مماشات می‌کنند؛ باید پاسخگوی سکوت ننگین خود به جامعه‌ی جهانی باشند.آیا سزا است که نه تنها کشورهای مسلمان، بلکه جهان در برابر این فجایع خاموشی پیش بگیرند؟

رسالت هنرمندان، نخبگان، فرهیختگان و روشنفکران در این برهه از زمان بسیار سنگین و حیاتی است.امروز در سایه سکوت مرگبار و نفرت‌انگیز حکام عرب منطقه و سازمان‌های به ظاهر حقوق بشری بین‌المللی، خدای بزرگ را شاکریم که شاهد خروش ملت‌های آزادی‌خواه در اقصی نقاط عالم برای حمایت از ملت مقاوم و مظلوم فلسطین هستیم و نقشه‌ شوم دشمنان اسلام و آرمان‌های فلسطین در محو این ملت و سرزمین مقدس‌شان را نقش بر آب می‌بینیم. ملتی که فرزندان آنها در حماس با عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی شکست غیرقابل جبرانی بر پیکره‌ رژیم جعلی جنایتکار و سفاک صهیونیستی وارد کردند.

روز جهانی قدس که میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران است، یادآور دردها و رنج‌های این مردم ستمدیده و نشانه‌ی پشتیبانی همه‌ی مسلمانان و دیگر انسان‌های آزادی‌خواهی است که در انتظار نابودی و درهم شکستن هیمنه‌ پوشالی این خانه‌ی عنکبوتی هستند.

هنرمندان بسیجی کشور به عنوان بخشی از خانواده‌ بزرگ ملت ایران، همچون سال‌های گذشته ضمن حمایت قاطع از مقاومت مردم ستمدیده و سرافراز فلسطین از همه‌ی مردم روزه‌دار و انقلابی ایران دعوت می‌کنند در کنار سایر عدالت‌خواهان جهان با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود را از قتل عام مردم بی‌دفاع و بی‌پناه غزه علی‌الخصوص زنان مظلوم و کودکان معصوم، اعلام و پایان این ددمنشی‌ها و حمله ناجوانمردانه و مغایر با قوانین بین‌المللی به اماکن دیپلماتیک و به شهادت رساندن مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان و قهرمانان جبهه‌ی مقاومت را از جامعه‌ی جهانی مطالبه کنند.

وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوٓا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ
سازمان بسیج هنرمندان کشور

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir