پایان قرارداد ستاره‌ها در سپاهان بدون مدیر

پایان قرارداد ستاره‌ها در سپاهان بدون مدیر
شناسه خبـر : ۱۴۰۱۹۹ دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵

در حالی که قرارداد چهار بازیکن تیم فوتبال سپاهان در حال اتمام است، هنوز وضعیت مدیرعامل این باشگاه مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی موج خبر، در پایان فصل بیست‌وسوم لیگ برتر قرارداد چهار بازیکن تأثیرگذار سپاهان به پایان خواهد رسید، بازیکنانی چون رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد کریمی و فرشاد احمدزاده.

در همین رابطه  محمد کریمی کاپیتان سپاهان در حاشیه تمرین روز دهم فروردین ماه سال جاری این تیم که با اصحاب رسانه برگزار شد، تلویحاً خواستار تمدید قراردادش شد. او در بخشی از صحبتش تأکید کرد میلاد زکی‌پور دیگر هم‌تیمی او نیز تمایل به تمدید قرارداد دارد.

این در حالی است که مدیریت سپاهان بعد از استعفای منوچهر نیکفر سرپرست مدیرعاملی باشگاه هنوز سرنوشت روشنی ندارد و هیئت مدیره این باشگاه اصفهانی تاکنون ترجیح داده است، سکوت کند. البته این احتمال وجود دارد که بعد از تعیین نتیجه بازی معوقه و حساس مقابل تراکتور وضعیت مدیرعاملی طلایی‌پوشان مشخص شود.

اما تحقق درخواست کریمی و دیگر بازیکنان تمدیدی سپاهان به این آسانی هم قابل اجابت نیست. پیش از این سپاهان در مرداد 1402 مبلغ 325 میلیارد تومان را به‌عنوان سقف بودجه خود به سازمان لیگ اعلام کرد و بخشی از قراردادهای زردپوشان به فصل آتی (بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر) منتقل شده است.

با شرایط مذکور و در صورت تداوم اجرای قانون سقف بودجه از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، در فصل آتی مدیرعامل سپاهان کار سختی برای توافق مالی با بازیکنان مذکور که جزو ستاره‌های تیم محسوب می‌شوند، دارد. ضمن اینکه شرکت فولاد مبارکه در تعیین سیاست و میزان بودجه تخصیص یافته به سپاهان تأثیرگذار است. به احتمال زیاد مجمع شرکت فولاد مبارکه در  تیر ماه تشکیل خواهد شد و آیتم بودجه ورزشی و مسئولیت اجتماعی می‌تواند برای اعضای تیم سپاهان و هوادارانش حائز اهمیت باشد.

گفتنی است انتشار رقم قرارداد بعضی بازیکنان سپاهان طی فصل جاری مانند پیام نیازمند که 90 میلیارد تومان بود برای دیگر بازیکنان مبنا و معیاری شده است تا مبلغ قرارداد خود را با این رقم مقایسه کنند. این قراردادها در زمان مدیریت محمدرضا ساکت مدیرعامل پیشین سپاهان منعقد شده است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir