ایجاد بزرگ‌ترین پایگاه اهدای خون غرب کشور در لرستان

ایجاد بزرگ‌ترین پایگاه اهدای خون غرب کشور در لرستان
شناسه خبـر : ۱۳۹۸۷۸ شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱

مدیرکل انتقال خون لرستان از راه‌اندازی بزرگ‌ترین پایگاه جامع اهدای خون غرب کشور در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، علی سوری، شامگاه جمعه، در جمع خبرنگاران گفت: پروژۀ بازسازی پایگاه اهدای خون شهید رستمی‌مقدم 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتبار هزینه‌شده در این پروژه افزون‌بر 60 میلیارد ریال است.

او اضافه کرد: تلاش می‌شود پایگاه اهدای خون شهید رستمی‌مقدم تا پایان فروردین‌ماه به بهره‌برداری برسد و این پایگاه پیش‌از این با شش تخت در شیفت صبح فعال بود که پس از بازسازی با 20 تخت در دو شیفت صبح و عصر و روزهای پذیرای مردم است.

مدیرکل انتقال خون لرستان یادآور شد: ما در سال گذشته با همراهی اهداکنندگان و همت همکاران توانستیم رتبۀ نخست کشوری درصد افزایش اهدای خون، رتبۀ نخست کشوری شاخص اهدای خون بانوان برای یازدهمین سال پیاپی و رتبۀ نخست شاخص همکاری در شبکۀ ملی خون‌رسانی را کسب کنیم.

سوری بیان کرد: دو مرکز خون‌گیری شهرستان‌های دورود و کوهدشت در سال گذشته به پایگاه فرآوری خون تبدیل شده‌است و اداره‌کل انتقال خون لرستان به‌عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی در این استان شناخته شد.

او یادآور شد: اداره‌کل انتقال خون لرستان آمادگی دارد پایگاه انتقال خون را در صورت همکاری مسئولان در شهرستان‌های چگنی و معمولان افتتاح کند و تمام شهرستان‌های این استان با این افتتاح دارای پایگاه انتقال خون می‌شود.

مدیرکل انتقال خون لرستان تأکید کرد: بزرگ‌ترین پایگاه جامع اهدای خون غرب کشور با 20 تخت فعال در خرم‌آباد ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ 645

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir