صدور حکم آزادی مشروط آلوز

صدور حکم آزادی مشروط آلوز
شناسه خبـر : ۱۳۹۷۶۲ چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰

دنی آلوز با موافقت قاضی پرونده‌اش در دادگاه اسپانیا به صورت مشروط می‌تواند پس از ۱۴ ماه از زندان خارج شود.

به گزارش موج خبر و به نقل از نشریه آ اس؛ قاضی پرونده تجاوز دنی آلوز به یک زن اسپانیایی - اتفاقی که ماه دسامبر سال 2022 در حومه شهر بارسلونا رخ داد - با آزادی مشروط بازیکن پیشین تیم ملی برزیل به قید وثیقه‌ای یک میلیون یورویی موافقت کرد.

آلوز ماه گذشته با اثبات اتهاماتش به 4 سال و 6 ماه حبس و پرداخت غرامت 150 هزار یورویی متهم شد. در حالی که وکلای او به سنگین بودن مجازات اعتراض داشتند، دادستان و شاکی پرونده به خفیف بودن حکم اعتراض کردند و در حال حاضر همه طرف‌ها فرجام‌خواهی کرده‌اند.

به این ترتیب فرآیند دادرسی وارد مرحله جدیدی خواهد شد و تا زمان مشخص شدن نتیجه آن، قاضی با تعیین یکسری شروط؛ با آزادی موقت آلوز موافقت کرده است. این شروط علاوه بر پرداخت وثیقه یک میلیون یورویی شامل مصادره هر دو گذرنامه برزیلی و اسپانیایی او، حضور مرتب هفتگی در مراکز تعیین شده توسط مقامات قضایی و معرفی فوری خود به آنها به محض فراخوانده شدن است.

آلوز پیش از این به این دلیل مجبور بود تا زمان مشخص شدن حکمش در زندان بماند که بیم فرار و بازگشتش به برزیل و عدم دسترسی مقامات اسپانیایی به او به دلیل عدم وجود تفاهمنامه استرداد زندانیان میان دو کشور وجود داشت. اکنون اما گویا این نگرانی برطرف شده، هر چند به بازیکن پیشین بارسلونا هشدار داده شده در صورت نقض هر یک از شروط فوق یا اقدام برای فرار به زندان برگردانده خواهد شد. آلوز به دادگاه اطمینان خاطر داده که می‌خواهد در منزل شخصی خود در بارسلونا بماند و قصد فرار ندارد.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir