خرم‌آباد ـ سه‌راهی بروجرد؛ پرترددترین محور لرستان

خرم‌آباد ـ سه‌راهی بروجرد؛ پرترددترین محور لرستان
شناسه خبـر : ۱۳۹۷۱۴ سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از تردد بیش از یک میلیون و ۷۶۹ هزار خودرو در محورهای این استان خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، مرتضی شیروانی، ظهر امروز، سه‌شنبه، با اشاره به تعداد تردد وسایل نقلیه از محورهای مواصلاتی لرستان، گفت: تردد یک میلیون و 769 هزار و 124 وسیله نقلیه با 68 دوربین ترددشمار از تاریخ 25 تا 28 اسفندماه 1402 به ثبت رسیده‌است.

او افزود: 529هزار و 33 تردد در محورهای ورودی و 493هزار و 58 تردد در محورهای خروجی لرستان از ابتدای طرح نوروزی ثبت شده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان تأکید کرد: بیشترین تردد وسایل نقلیه در محورهای این استان به‌ترتیب مربوط به محور خرم‌آباد- سه‌راهی چالانچولان و سه‌راهی چالانچولان-خرم‌آباد است.

او بیان کرد:  400 نیروی راهدار با 280 دستگاه ماشین‌آلات، 16 مجتمع خدمات رفاهی و پایگاه‌های راهداری به‌صورت شبانه‌روزی در جاده‌های لرستان مستقر هستند.

شیروانی گفت: سامانۀ 141 برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب‌وهوایی، انسداد و رخدادهای جاده‌ای به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان اعلام کرد: پویش «چشم‌به‌راهیم» تا 13 فروردین 1403 در کیلومتر 10 محور خرم‌آباد ـ پلدختر، مجتمع خدمات رفاهی آریا در حال اجر‌است.

انتهای پیام/ 644/.

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir