کشف ۵ تن مواد مخدر در الیگودرز؛ ۱۳ باند مواد افیونی منهدم شد

کشف ۵ تن مواد مخدر در الیگودرز؛ ۱۳ باند مواد افیونی منهدم شد
شناسه خبـر : ۱۳۹۴۴۵ پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

فرمانده انتظامی الیگودرز از انهدام ۱۳ باند مواد مخدر و توقیف ۱۴۶ دستگاه خودروی حامل مواد افیونی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سرهنگ علی اسداللهی، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران گفت: الیگودرز به‌عنوان معبر ترانزیت و حمل مواد مخدر توسط قاچاقچیان مورد استفاده قرار می‌گیرد و مأموران انتظامی با هماهنگی قضایی اقدام به برپایی ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به استان‌های همجوار می‌کنند.

او افزود: یک دستگاه پژو شامگاه 18 اسفند 1402 بدون توجه به علائم ایست، بازرسی و اخطارهای مکرر مأموران از محل ایست و بازرسی به‌صورت غیرمجاز عبور می‌کند.

فرمانده انتظامی الیگودرز عنوان کرد: ماموران به‌ظنّ حمل مواد مخدر خودروی پژو را با تیراندازی هوایی توقیف می‌کنند که یکی از گلوله‌ها پس از اصابت به بدنۀ خودرو به یکی از سرنشینان برخورد کرد و موجب جراحت او شد.

او بیان کرد: سرنشین خودروی پژو پس از جراحت به بیمارستان منتقل می‌شود، اما تلاش کادر پزشکی مؤثر واقع نشد و او  فوت می‌کند.

اسداللهی گفت: تیم بازرسی انتظامی لرستان بلافاصله به محل حادثه در الیگودرز اعزام شد و عامل تیراندازی ضمن تشکیل پرونده قضایی به دستگاه قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی الیگودرز ابراز کرد: انهدام 13 باند مواد مخدر، توقیف 146 دستگاه خودروی حامل مواد افیونی و کشف 5 تن انواع مواد مخدر از اقدامات پلیس این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون است. 

انتهای پیام/ 645

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir