اتوبوس استقلال دربی را زشت کرد/ اگر اوسمار نمی‌ترسید پرسپولیس برنده بود/ نمی‌دانم داور چطور پنالتی روی عیسی را نگرفت!

اتوبوس استقلال دربی را زشت کرد/ اگر اوسمار نمی‌ترسید پرسپولیس برنده بود/ نمی‌دانم داور چطور پنالتی روی عیسی را نگرفت!
شناسه خبـر : ۱۳۹۴۲۲ پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۶

پیشکسوت پرسپولیس گفت: باعث تاسف است که یک تیم خوب مثل استقلال با این همه مهره تهاجمی و بازی‌های خوبی که دیده بودیم در لاک دفاعی فرو رفت و مانع از برگزار شدن یک دربی زیبا شد.

محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق پرسپولیس در گفتگو با خبرورزشی، درباره شرایط دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی صد و سوم اظهار داشت: واقعا باعث تاسف است که یک دربی در سطح اول فوتبال ایران تا این اندازه بی‌کیفیت برگزار می‌شود. البته این بی دلیل نبود چون تیم استقلال با یک بازی اتوبوسی کاملاً صرف فقط می‌خواست نبازد.

وی افزود: وقتی در طول ۹۰ دقیقه یا شاید ۱۰۰ دقیقه فوتبال تیم استقلال حتی یک توپ به سمت چهارچوب دروازه بیرانوند نمی‌زند به خودی خود مشخص می‌کند که استقلال هیچ قصدی برای کسب پیروزی در این بازی نداشت و فقط می‌خواست نبازد.

بازیکن قدیمی پرسپولیس اضافه کرد: باعث تاسف است که استقلال به جای یک اتوبوس دو اتوبوس جلوی دروازه‌اش پارک کرده بود تا گل نخورد و دربی به همین دلیل زشت شد. هرچند که داور نسبت به یک اتفاق عجیب درون محوطه استقلال بی‌تفاوت رفتار کرد. از تیم کمک داور ویدیویی هم توقع باعث تاسف است که استقلال به جای یک اتوبوس دو اتوبوس جلوی دروازه‌اش پارک کرده بود تا گل نخورد هرچند که داور نسبت به یک اتفاق عجیب درون محوطه استقلال بی‌تفاوت رفتار کرد. عجیب‌تر این بود که تیم کمک داور ویدیویی هم تمایلی به ایجاد هیجان در بازی نداشتند. چون در لحظه وقوع خطای سیلوا بر روی آل کثیر کاملاً معلوم بود که مدافع استقلال با دست چپ عیسی را گرفته و بعد هم خودش را روی او پرت می‌کند. دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که داور پنالتی بگیرد می‌گوییم داور ندید آیا تیم کمک داوری در اتاق وی‌آر هم ندیدند؟

مهدوی درباره عملکرد تیم پرسپولیس گفت: پیش از بازی نگران بودیم که مبادا سرمربی جدید پرسپولیس برای کسب نتیجه و نباختن رو به بازی محتاطانه بیاورد. در نهایت هم از آنچه می‌ترسیدیم سرمان آمد و دیدیم که پرسپولیس به ویژه در نیمه اول کاملاً عقب نشسته بود و هیچ عکس‌العملی نسبت به بازی دفاعی استقلال نشان نمی‌داد.

وی خاطرنشان کرد: شاید اگر اوسمار مثل بازی با فولاد نمی‌ترسید و تیم را تهاجمی از دقیقه ۱ به میدان می‌فرستاد الان نتیجه این نبود و پرسپولیس هم امتیاز استقلال در بالای جدول قرار داشت. عثمان فقط به نباختن فکر می‌کرد و فکر می‌کنم اگر کمی هم توانستیم استقلال را تحت فشار قرار بدهیم به خاطر روحیه جنگندگی بچه‌های تیم بود وگرنه دستور هجومی خاصی در کار تیم پرسپولیس دیده نمی‌شد.

مهدوی گفت: متاسفانه فرصت خوب کسب سه امتیاز در بازی ۶ امتیازی و عقب انداختن استقلال از سه امتیاز دربی را از دست دادیم و در شرایطی که می‌توانستیم امتیازات کامل این مسابقه را از آن خودمان کنیم یک امتیاز به استقلالی‌ها دادیم. امیدوارم این مسابقه در پایان فصل باعث تاسف آقای اوسمار نشود.

وی اضافه کرد: این پرسپولیس با این بازیکنان خوب مثل اورانوف عبدالکریم حسن وحید امیری ترابی و بقیه نفراتی که همه میل به کسب قهرمانی دارند اگر کمی با دل و جرات‌تر بازی کند قطعاً می‌تواند قهرمان شود ولی متاسفانه یک مربی کم تجربه در چنین مسابقات حساسی کار دست تیم ما می‌دهد. امیدوارم لااقل در بازی‌های بعدی برنده شویم و استقلال هم امتیاز از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: داور زن ایرانی بازی پرسپولیس - استقلال به چه دلیل حذف شد؟/ پرده‌برداری از تصمیم غیرمنتظره علیه مهسا قربانی

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir