نگرانی بزرگ لواندوفسکی؛ آن‌ها راه فراری ندارند/ با اینستاگرام همه‌چیز سخت‌تر شده است

نگرانی بزرگ لواندوفسکی؛ آن‌ها راه فراری ندارند/ با اینستاگرام همه‌چیز سخت‌تر شده است
شناسه خبـر : ۱۳۸۸۹۸ یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

لواندوفسکی معتقد است که با گسترده شدن رسانه‌های اجتماعی فشار بر روی بازیکنان جوان افزایش پیدا کرده و شاید خیلی از آنها نتوانند این حجم از فشار روانی را تحمل کنند.

فوتبال در طول ۵ تا ۱۰ سال گذشته تغییر چشمگیری داشت و جنبه روحی و روانی این بازی برای بازیکنان و باشگاه‌ها اهمیت زیادی پیدا کرده است. انقلاب رسانه‌های اجتماعی نقش بزرگی در این امر ایفا کرده است، به طوری که فوتبالیست‌ها اکنون بیش از هر زمان دیگری در معرض انتقادات هواداران و تماشاگران قرار دارند.

روبرت لواندوفسکی متوجه پیامدهای این موضوع شده و می‌ترسد که چنین چیزهایی بر روی بازیکنان جوان‌تر اثر مخربی بگذارد. به نقل از موندو دپورتیوو، لوا در صحبت با تی‌وی‌پی اسپورت در مورد چنین وضعیتی که ممکن است بر برخی از هم‌تیمی‌های فعلی او از جمله لامین یامال و پائو کوبارسی تأثیر بگذارد، صحبت کرد و گفت: «بازیکنان باید برای اتفاقاتی که در صورت بدتر شدن اوضاع رخ خواهد داد، آماده باشند. اکنون نسل دیگری شروع به کار کرده، و با وجود اینستاگرام و رسانه‌های اجتماعی همه چیز سخت‌تر شده. چون راه فراری نیست، نمی‌توانند در چهار دیواری بمانند. این چالش فوتبال است و باید دید که آیا این بازیکنان می‌توانند ده، دوازده سال یا بیشتر از نظر ذهنی طاقت بیاورند یا خیر. فشار بسیار زیاد است و تعداد کمی از مردم می‌توانند با آن کنار بیایند.»

به نظر می‌رسد که امروزه فشار بیشتری روی بازیکنان جوان‌تر وجود دارد، به خصوص با گسترش و محبوبیت رسانه‌های اجتماعی. بارسلونا ممکن است بیش از سایر باشگاه‌ها تحت تأثیر این موضوع قرار گیرد، زیرا آنها مجموعه‌ای از بازیکنان جوان آینده‌دار دارند که به زودی از آکادمی لاماسیا به تیم اصلی می‌آیند.

بیشتر بخوانید:

  • تکیه بارسلونا بر جوانان/ استعدادها یکی یکی وارد می‌شوند!
  • بارسلونا پیشنهاد نجات‌بخش ۲۰۰ میلیون یورویی را رد کرد!

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir