متخلف محیط زیست و منابع طبیعی در پلدختر دستگیر شد

متخلف محیط زیست و منابع طبیعی در پلدختر دستگیر شد
شناسه خبـر : ۱۳۸۷۷۵ شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵

یک متخلف زیست محیطی که با اره موتوری اقدام به قطع اشجار کرده بود توسط محیط بانان یگان حفاظت استان لرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش موج خبر لرستان، سرپرست یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان در این رابطه گفت :یک نفر متخلف زیست محیطی در شهرستان پلدختر که با یک دستگاه اره موتوری اقدام به قطع اشجار کرده بود توسط محیط بانان یگان حفاطت استان با همکاری رئیس و محیط بانان شهرستان پلدختر دستگیر شد.

محمد صالحی گفت : بنابر گزارش واصله مبنی بر قطع اشجار در جنگلها و مناطق طبیعی شهرستان پلدختر توسط یک نفر متخلف زیست محیطی محیط بانان گشت اجرایی یگان حفاظت استان با همکاری یگان حفاظت شهرستان پلدختر به محل اعزام و موفق به دستگیری متخلف در حین انجام تخلف شدند.

وی با بیان اینکه از این متخلف زیست محیطی یک دستگاه‌ اره موتوری و یک تیغه اره دستی کشف و ضبط شد اظهار داشت : متخلف دستگیر شده به همراه ادوات جرم جهت سیر مراحل‌ قانونی تحویل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر گردید.

صالحی در پایان ضمن قدردانی از هوشیاری همیاران محیط زیست و حضور فعال یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی با شماره‌ تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.
۴۶

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir