درخشش کاپیتان استقلال کافی نبود/ آبی‌ها سنگین‌تر شکست می‌خوردند اگر...

درخشش کاپیتان استقلال کافی نبود/ آبی‌ها سنگین‌تر شکست می‌خوردند اگر...
شناسه خبـر : ۱۳۸۲۵۹ سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴

استقلال مقابل مس رفسنجان در جام حذفی باخت و حذف شد اما سیدحسین حسینی کاپیتان آبی‌ها درخشید.

در فوتبال نتیجه حرف اول و آخر را می‌زند. فوتبال یک ورزش تیمی است و عملکرد یک بازیکن هر چقدر هم خوب باشد، نمی‌تواند سرنوشت یک مسابقه را عوض کند. برای این اصل قدیمی و همیشگی بار دیگر مثالی تازه آمد و استقلال در رفسنجان با وجود درخشش دروازه‌بان و کاپیتانش شکست خورد.

استقلال باخت و از جام حذفی کنار رفت. این نتیجه در تاریخ می‌ماند و چند وقت دیگر هیچکس به یاد نخواهد آورد که کدام بازیکنان در این مسابقه خوب بودند یا استقلال چرا نتوانست گل بزند. این نتیجه است که می‌ماند و نتیجه تعیین کرده که مس به مرحله بعد برود و استقلال با جام حذفی خداحافظی کند.

اما برای کارشناسان که باید به جزئیات نگاه کنند، نتیجه همه‌چیز نیست. در همین مسابقه که استقلال دو گل خورد بدون شک دروازه‌بانش یعنی سیدحسین حسینی ستاره تیم بود. حسینی به عنوان کاپیتان و بزرگتر تیم کار بسیار سختی در جمع کردن تیم داشت اما به عنوان یک بازیکن و دروازه‌بان به خوبی از عهده وظایف خود برآمد.

حسینی در این مسابقه چند تک به تک و فرصت‌های مسلم گلزنی را از بازیکنان میزبان گرفت و بدون تردید اگر او در روز خوبش درون دروازه استقلال نبود، این تیم با نتیجه سنگین‌تری شکست می‌خورد!

حالا استقلال باخته و با توجه به قانون نتیجه نمی‌توان به این تیم نمره قبولی داد اما بدون شک سیدحسین حسینی نمره قبولی از نظر انفرادی گرفت.

بیشتر بخوانید: وجه مشترک استقلال و پرسپولیس در جام حذفی/ پرسپولیس گل‌های مشابه زد، استقلال خورد!

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir