چهره مورد علاقه رئیس باشگاه بارسلونا؛ او همیشه این سرمربی را دوست داشت!

چهره مورد علاقه رئیس باشگاه بارسلونا؛ او همیشه این سرمربی را دوست داشت!
شناسه خبـر : ۱۳۸۱۹۹ سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

مربی مورد علاقه خوان لاپورتا برای جانشینی ژاوی در بارسلونا معرفی شد.

فهرست نامزدهای جانشینی ژاوی همچنان حول محور چهار یا پنج نام می‌چرخد، اما گزینه مورد علاقه لاپورتا در تمام این مدت یکسان بوده است. لاپورتا شیوه مربیگری آلمانی‌ها را دوست دارد و هانسی فلیک، توماس توخل و یولیان ناگلزمن برای این شغل در نظر گرفته شدند. از سوی دیگر پپ گواردیولا به بارسا پیشنهاد کرد که روبرتو دی‌زربی از برایتون را به تیم بیاورد. در اخبار منتشر شده در نشریه‌های اسپانیایی، گفته شد که گزینه مورد علاقه دکو، مدیر ورزشی بارسا، لوئیس انریکه است.

روزنامه کاتالونیایی مدعی است که با خارج شدن یورگن کلوپ از کورس رقابت، گزینه محبوب لاپورتا همیشه ناگلزمن بوده است. موقعیت این سرمربی جوان تا حدودی پیچیده است زیرا اگر آلمان تابستان امسال در یورو پیشروی کند، او تا اواسط جولای در دسترس نخواهد بود. قرارداد او بعد از مسابقات تمام می‌شود، به این معنی که اگر قبل از مسابقات توافق‌نامه امضا شود، بارسلونا مجبور به پرداخت هیچ هزینه‌ای نخواهد بود.

ناگلزمن مربیگری را خیلی زود آغاز کرد و در هوفنهایم و لایپزیش عملکرد شگفت‌انگیزی داشت، اما وقتی هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفت همه چیز تیره و تار شد و با اینکه قهرمانی لیگ را به دست آورد اخراج شد و توخل به جای او هدایت باواریایی‌ها را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید:

  • سرمربی رویایی بارسلونا مشخص شد/ آیا این مربی خاص به کاتالونیا می‌آید؟
  • تایید بند آزادسازی اولین گزینه سرمربیگری بارسلونا/ کاتالان‌ها از پس این قیمت برنمی‌آیند!

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir